Creatieve breins gezocht voor nieuw logo Vintagevloer.nl

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: thl2015
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 10-06-2015 10:05
  • Datum einde : 22-06-2015 13:43
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,ai, psd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 57
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Tweedehandslaminaat.nl wil groter, breder en beter. Nu denk je natuurlijk meteen aan een abonnement voor de sportschool. Wij dachten meer aan een nieuwe bedrijfsnaam! En die is er! Tweedehandslaminaat.nl wordt Vintagevloer.nl. Waarom iets nieuws? We specialiseren ons óók in houten vloeren, waardoor de huidige naam niet meer allesomvattend is. Daarnaast lijkt het woord 'tweedehands' af te schrikken in de hogere sociale klasse.

Conclusie? We zijn op zoek naar een nieuw fris logo die bij onze nieuwe naam past; Vintagevloer.nl. De trefwoorden recycle, hergebruik, goed voor het milieu, houten vloeren, laminaat en kwaliteit moeten goed bij het logo passen. Maar bovenal moet het vintage en vloer uitstralen.

Zelf ook geen idee wat je bij een tweedehands vloer moet voorstellen? Zie bijlage voor een mooi voorbeeld!

We zien de ideeën van de denktanks graag tegemoet!

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kopers: Consumenten of bedrijven die op zoek zijn naar een goedkope vloer, maar van goede kwaliteit. Bijvoorbeeld: studenten, tijdelijke huiseigenaren, (sociale) huurders, maar ook start-ups of ondernemingen die tijdelijk een pand betrekken (pop-up stores).

Verkopers: Consumenten of bedrijven die in het bezit zijn van een kwalitatieve vloer. Bijvoorbeeld: mensen die hun huis verkopen of verbouwen en op zoek gaan naar een andere vloer, bedrijven etc. Vaak consumenten uit de iets hogere sociale klasse.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network