Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: mirjamdirven@gmail.com
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 09-11-2012 20:35
  • Datum einde : 23-11-2012 20:31
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 53
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wat maakt het werk van Sensa bijzonder?
Dat Sensa uit is op communicatie die raakt en verbindt en dus daardoor effectief is. Sensa is italiaans voor gevoel. Sensa zoekt en vindt dus het verhaal het gevoel van de organisatie het verhaal van de medewerkers die er werken en het verhaal van haar klanten. Daar past zij haar advies op aan zodat een organisatie zo gaat communiceren dat haar boodschappen echt bij de doelgroepen ‘binnen’ komen met communicatiemiddelen die passend zijn.



Bedrijfsomschrijving:

Een eenmans communicatieadvies bureau.

Doelgroep:

Veelal overheids- en non profit organisaties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ontwerp
Ik houd van een krachtige eenvoudige stijl. Er mag wel een mooie twist aan zitten iets unieks aangezien het bureau zich profileert met communicatie die raakt en bereikt en gaat over gevoel en emotie. Dit mag zeker tot uiting komen maar het moet wel ook zakelijk blijven.
Kleur
Het mag een krachtige kleur zijn maar niet kil! Eigenlijk een krachtige warme kleur.

Romservice
  • Logo & Huisstijl # 139043 voor Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Romservice:

      Hoi Mirjam,

      Voor de beeldvorming heb ik alvast een huisstijl uitgewerkt.
      Ik ben benieuwd of het je aanspreekt.

      Mvg, Henry

    2. mirjamdirven@gmail.com zegt :

      Hoi Henry,

      Het spreekt mij zeker aan. Krachtige uitstraling!

      mvrgr mirjam

    3. Romservice zegt

      Hoi Mirjam,

      Dank je wel voor het compliment. Ik wacht het verder af.

      Groet, Henry

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 138711 voor Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Romservice:

      Hallo,
      Hierbij mijn voorstel voor het logo.
      Ik hoop dat het je aanspreekt.

      Met vriendelijke groet, Henry

    2. mirjamdirven@gmail.com zegt :

      Hallo henry,

      Dit vind ik ook een mooi ontwerp. Ik wacht nog even af maar ben er erg van gecharmeerd.

      Met vr. gr. Mirjam

    3. Romservice zegt

      Hoi Mirjam,
      Dank je wel, leuk om te horen. Dan wacht ik het ook verder af.

      Groet, Henry

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network