Inside out Outside in

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: marievecraste
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 329.00
  • Datum start : 24-03-2017 20:41
  • Datum einde : 31-03-2017 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 83
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een logo voor het Europese Erasmus + project Outside In, Inside out. Het project loopt twee jaar met partners uit Finland, Engeland en Oostenrijk. De ziel van het project is om jongeren kennis te laten nemen van de arbeidsmarkt zodat ze goede loopbaankeuzes maken. daarbij is het uitgangspunt: Outside in -- placeholder="Klik hier voor uitleg en een voorbeeld">de werkwereld is uitgangspunt, Inside out: de school bereidt de jongeren beter voor op weg naar werk.

Het logo zal worden gebruikt voor communicatie in nieuwsbrieven, daarnaast internationaal gebruikt worden omdat we de uitkomsten van dit project gaan delen met scholen, bedrijven en overheidsinstellingen in Europa.

Bijgevoegd een voorbeeld van een logo/huisstijl die ons aanspreekt en waarbij we denken dat dit ook jongeren aanspreekt. Een soort van doolde-logo. Liefst met pijlen, gericht op de toekomst (hersenen/boeken) van jongeren. Niet een strak logo met letters, maar meer beeldend uitgedrukt. Voorkeur voor kleuren van het logo van erasmus+ (bijgevoegd). Deze twee logo's worden samen gebruikt in communicatie naar buiten toe.

Het logo graag met een transparante ondergrond.

Engelse vertaling:
Develop a logo for the European Erasmus + project Outside In, Inside out. The project will run for two years with partners from Finland, England and Austria. The soul of the project is to introduce young people to the labour market so that they make good career choices. This is the starting point: Outside in: the world of work is starting point, Inside out: the school will prepare young people better for on your way to work.

The logo will be used for communication in newsletters, in addition be used internationally because we will be sharing the results of this project with schools, businesses and Government agencies in Europe. Attached an example of a logo/house style that appeals to us and which we think this also appeals to young people. A kind of doodle-logo. Preferably with arrows, focused on the future (brain/books) by young people. Not a business logo with letters, but more Visual expressed. Preference for colors of the logo of erasmus + (attached). These two logos are used together in communication to the outside world. The logo with a transparent background.

Bedrijfsomschrijving:

De gemeente 's-Hertogenbosch

We kiezen het logo op maandag 3 april

Doelgroep:

bedrijven
scholen
loopbaanbegeleiders
Erasmus+
Europese partners
jongeren

Kleuren, favoriete logo's, must haves

zie logo Graz
zie kleuren en logo Erasumus+

Letterype lijkend op het logo Benevolent...

Social Network