baZoeKa advertentiecampagne

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: mark
  • Categorie: Advertentie, Print
  • Totaal budget: € 250.00
  • Datum start : 21-02-2012 15:29
  • Datum einde : 06-03-2012 15:24
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpgpdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 12
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben op zoek naar een tweetal A4-advertenties voor ik vakbladen (B2B communicatie), zoals ChannelConnect, Connexie, e.d.. De opdracht is dus 2-ledig:

1) baZoeKa is op zoek naar nieuwe dealers - algemeen:
- zowel dealers die geïnteresseerd zijn in (een deel van) alle markten waarin baZoeKa vertegenwoordigt is;

2) baZoeKa is op zoek naar dealers specifiek om energie abonnementen te verkopen (van Eneco en Oxxio)

Centrale boodschap: Met het grootste gemak meer omzet!

Bedrijfsomschrijving:

baZoeKa biedt een online distributieplatform (http://partners.bazoeka.com) waarop m.n. kleine, lokale winkels (maar ook installateurs, kleine websites, e.d.) zich GRATIS kunnen aansluiten en via ons portaal allerlei diensten (abonnementen) voor thuis en op het werk (onderkant zakelijk) kunnen wederverkopen, zoals: internet, zakelijk internet, energie, digitale tv, huisbeveliging en energie. Dus echt abonnementen voor in en om het huis.

baZoeKa biedt in deze portaal nagenoeg alle belangrijke providers aan: KPN, UPC, Ziggo, Tele2, T-Mobile, Eneco, Oxxio, XS4ALL, Ziggo Zakelijk, etc.

Doelgroep:

baZoeKa is een online B-to-B platform voor allerhande resellers: retailers, lokale winkels, installateurs, etc. Gezien de diversiteit van de markten die baZoeKa aanbiedt, is de doelgroep zeer divers. Iedere submarkt (bijv. energie, internet, digitale tv, zakelijk internet) kan weer haar eigen resellernetwerk hebben. De resellers komen bijv. uit de segmenten: telecomwinkels, PC Speciaalzaken, Doe-Het-Zelf speciaalzaken, technische installateurs, TV-speciaalzaken, etc.

Waarom is baZoeKa voor deze resellers interessant?
1) baZoeKa is voor veel providers één van de grootste verkoopkanalen van Nederland; hierdoor heeft baZoeKa vaak de beste (en exclusieve) acties in de markt.
2) Door bovenstaande ontstaat de unieke situatie dat juist kleine, onafhankelijke dealers opeens de mogelijk krijgen om:
 Überhaupt de grote merken te verkopen;
 Ook nog eens tegen de beste acties in de markt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

- kleurgebruik moet in lijn zijn met onze corporate website: www.bazoeka.com
- ik heb een bijlage bijgevoegd van een OUDE bannier van baZoeKa. Het is NIET de bedoeling dat het ontwerp in lijn komt met die uiting; die uiting is alleen bijgevoegd om te verduidelijken wie baZoeKa is, en wat we doen ...

Ik ben juist op zoek naar NIEUWE opmaak. Wat zakelijker, wat professioneler.
met als pay-off "Met het grootste gemak meer omzet!"

buro berendsen
  • Advertentie, Print # 68733 voor baZoeKa advertentiecampagne wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer buro berendsen:

      Hierbij een versie, waarbij ik gebruik heb ik gemaakt van de tekst zoals die in het worddocument staat. In plaats van logootjes heb ik de providers gewoon strak onder elkaar gezet.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Advertentie, Print # 68321 voor baZoeKa advertentiecampagne wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer buro berendsen:

      Ik heb een opzet gemaakt voor een advertentie. Voor deze wedstrijd heb ik nog niet perse tekst, logo's en beeld nodig. Dat kan na afloop van de wedstrijd ook. Het logo en de tekst komt van jullie website. De gebruikte stockfoto is een preview, deze kan ik eventuele kopen.Ik beschik zelf ook over veel stockfoto's, maar omdat het gebruik op deze site eigenlijk verboden is, heb ik in de advertentie gebruik gemaakt van een preview. Eventueel kan er natuurlijk ook beeld gebruikt worden van jullie zelf. Na afloop van de wedstrijd wordt een advertentie gefinetuned, daarvoor hoeven jullie niet nu al van alles te uploaden

    2. buro berendsen zegt

      Verder zou het stramien als deze advertentie voor een aflopende advertentie. Voor een niet-aflopende advertentie zou ik kiezen voor een dun kaderrandje van 0,5 pt

    3. buro berendsen zegt

      Tot slot wil ik nog vermelden dat ik met opzet niet gekozen heb voor een beeld dat direct een link legt met internet, telefonie e.d., omdat het een advertentie voor een vakblad is. Het is natuurlijk dan duidelijk wat de doelgroep is. Vandaar dat ik voor het geldboompje gekozen heb.

    4. buro berendsen zegt

      Tot slot wil ik nog vermelden dat ik met opzet niet gekozen heb voor een beeld dat direct een link legt met internet, telefonie e.d., omdat het een advertentie voor een vakblad is. Het is natuurlijk dan duidelijk wat de doelgroep is. Vandaar dat ik voor het geldboompje gekozen heb.

    5. mark zegt :

      Hartelijk dank voor deze inzending. Dit past inderdaad bij de andere benadering die ik zoek. Erg interessant!

    6. buro berendsen zegt

      Bedankt voor de positieve feedback. Zoals ik al zei is alles natuurlijk nog aan te passen.

    7. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network