Een nieuwe naam voor een vitaliteitsaanbieder
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Seizoen Vijf
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Totaal budget: € 129.00
- Datum start : 17-06-2014 09:06
- Datum einde : 24-06-2014 09:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 87
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
De organisatie komt voort uit de twee Nederlandse wandelbonden.
Doelgroep:
Doelgroep zijn mensen die bewegen en fit zijn belangrijk vinden. Leeftijd 35+. Ze zijn behoudend en conservatief en hechten erg aan kwaliteit. Hard werken is belangrijk, ze hebben oog voor natuur en buiten zijn en vinden het belangrijk dat je gezond bent. Ze hechten ook aan vitaliteit want dat geeft je kracht om de dingen te doen die je moet doen: werken, zorgen voor vrienden en familie en genieten van de mooie dingen in het leven.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Het moet een Nederlandstalige naam hebben en staan voor "buiten bewegen en vitaliteit.
Ritch89
-
-
Toelichting van de designer Ritch89:
Uit betreft het buiten zijn, -ing wordt in de Engelse taal vaak gebruikt bij dingen waar je mee bezig bent ( denk aan 'singing', 'sporting', etc) dus samen gevoegd is het buiten bezig zijn.
-
Ritch89 zegt
Tevens kan de naam uitstralen dat je je lekker voelt. Een 'uiting' van je lekker voelen
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Ritch89:
Samenvoeging van natuur en actief
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-