Een nieuwe naam voor een vitaliteitsaanbieder
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Seizoen Vijf
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Totaal budget: € 129.00
- Datum start : 17-06-2014 09:06
- Datum einde : 24-06-2014 09:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 87
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
De organisatie komt voort uit de twee Nederlandse wandelbonden.
Doelgroep:
Doelgroep zijn mensen die bewegen en fit zijn belangrijk vinden. Leeftijd 35+. Ze zijn behoudend en conservatief en hechten erg aan kwaliteit. Hard werken is belangrijk, ze hebben oog voor natuur en buiten zijn en vinden het belangrijk dat je gezond bent. Ze hechten ook aan vitaliteit want dat geeft je kracht om de dingen te doen die je moet doen: werken, zorgen voor vrienden en familie en genieten van de mooie dingen in het leven.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Het moet een Nederlandstalige naam hebben en staan voor "buiten bewegen en vitaliteit.
iamkrage
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer iamkrage:
De variant van Missie Fit is deze. En deze is overigens ook niet te vinden bij KvK.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer iamkrage:
Het lijkt me duidelijk dat je met deze naam een doelgroep krijgt die allemaal fitter wil zijn. Het klinkt erg leuk! Tevens kan je nog leuke woordspelingen maken door acties te verzinnen waarop we allemaal Mister en Misses Fit kunnen worden. Klein idee ;)
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-