bedrijfsnaam en logo voor leverancier van intelligente energie opslag systemen

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: erikjan
  • Categorie: Bedrijfsnaam & logo
  • Totaal budget: € 225.00
  • Datum start : 10-01-2012 21:18
  • Datum einde : 17-01-2012 21:11
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 42
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

behoefte aan een naam die betrouwbaarheid en innovativiteit aanduid. het systeem is de link tussen aanbod van energie en gebruik, ondersteund door intelligentie. In de huidige markt onderdeel van het " smartgrid"

Bedrijfsomschrijving:

Deze organisatie levert energie opslag systemen voor in het grid of lokale opslag bijv. bij windmolens of zonnecellen. "smartgrid" oplossing. hart van de oplossing is een geavanceerde li-ion batterijomgeving. de markt is nieuw en nog zeer in ontwikkeling.

Doelgroep:

professionele organisaties zoals energiebedrijven, CO2 neutraal en MVO gedreven organisaties, wooncorporaties, gemeentes en partners zoals universiteiten en bedrijven als Philips , Siemens etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

vrij voor de designer wel te bedenken dat BtoB en industrieel/ marketing gedreven markt is.

bhav92
  • Bedrijfsnaam & logo # 57664 voor bedrijfsnaam en logo voor leverancier van intelligente energie opslag systemen wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer bhav92:

      The name stead-E is designed to be pronounced like the word 'steady' which can be dependable, secure and safe. This gives off the idea that it is trustworthy. With the 'E' at the end of the brand name gives consumers the idea that this is a company that revolves around energy in a similar way to which E.ON does.

      The logo was designed to be bold and honest. The E is in red for the reasoning that it is a conventional colour for energy. The brand logo would also work as 'Stead.E' as opposed to 'Stead-E', however I believe this way completely different to other logos in this industry but maintains the conventions that will make consumers understand the ideologies of the brand.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network