Logo, business card en briefpapier

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: LeonieLin
  • Categorie: Huisstijl
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 17-06-2015 13:26
  • Datum einde : 26-06-2015 13:15
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 25
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ga starten als freelance MarCom professional en heb daarbij uiteraard een logo, business card en briefpapier nodig. Mijn bedrijfsnaam staat nog niet geregistreerd maar wordt mijn naam: Leonie Lindeboom. Of: LeonieLindeboom. aan elkaar dus.

Bedrijfsomschrijving:

freelance marketing en communicatie professional. Strategisch en hands-on. Ik kan de handjes zijn op een marcom afdeling, maar ook de adviseur op gebied van MarCom. Ik ben startende en belangrijk dat ik opdrachtgevers vindt en dat de huisstijl eruit ziet om door een ringetje te halen, zoals je van een MarCom prof mag verwachten.

Doelgroep:

Opdrachtgevers: marketing/pr/communicatie afdelingen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

- Het logo moet modern, fris, stoer en hip overkomen, maar wel vrouwelijk! (niet te blokkering/hoerkerig)
- Ik denk aan moderne kleuren zoals bijvoorbeeld mint, okergeel, fuchsia (gecombineerd met bijv zwart - je bent vrij in eigen creativiteit hierin).
- Het logo moet bruikbaar zijn voor print en online.

Businesscard mag iets afwijken van standaard formaten, als het maar wel makkelijk in een beurs of mapje past. In elk geval naam, email, tel, LI profiel, Twitter profiel erop.

Briefpapier gewoon A4 formaat uiteraard, mooie, en moderne uitstraling, waarop ik ook al mijn plannen en contracten kan schrijven.

Jevell
  • Huisstijl # 496031 voor Logo, business card en briefpapier wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Jevell:

      Logo voor Leonie Lindeboom

      Hierbij een opzet van het logo. Misschien een tikkeltje gewaagd, met je voornaam op zijn kop, maar creëert wel extra attentie en voor jouw een handvat voor een eerste gesprek!

      De 2 'L's of de 2 handen staan symbool voor focussen. Met de 2 disciplines marketing en communicate, richt jij jouw focus op een product of dienst van de opdrachtgever.

      Je kent dat beeld wel van b.v. een fotograaf, die met twee handen tegen elkaar een kader of focus maakt, op zoek naar een mooi shot.

      Daarnaast refereert het icoon ook aan 'hands-on'.

      Extra idee, in plaats van de handen-icoon als illustratie, jouw handen, maar dan als afdruk!

      Graag feedback, daarna volgen business card en briefpapier
      Vriendelijke groet, Jeroen

    2. LeonieLin zegt :

      Hi, dank hiervoor! Ik vind de gedachte erachter heel leuk maar het logo past niet bij mij. Het is wat te druk. gr Leonie

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network