Nieuwe huisstijl gezocht voor Pay-Off muziekwinkel

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Muziekcentrum Oostendorp
  • Categorie: Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 17-05-2013 10:02
  • Datum einde : 25-06-2013 09:51
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 15
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor onze muziekwinkel in Wezep zijn wij op zoek naar een huisstijl voor onze pay-off. Het bestaande logo en benaming van het bedrijf blijft zo als het is. De Pay-Off is 'Beleef Muziek'. Dit willen wij met name via beeldmateriaal overbrengen naar de consument. Momenteel is dit puur tekst in een blauwe balk met letters in wit en oranje voor gebruik op briefpapier etc. Op de website is het gebruik van deze pay-off in de header te zien http://www.oostendorp-muziek.nl/

Zelf zijn we al druk bezig geweest om te bedenken hoe wij dit het beste kunnen inzetten. Ook van deze brainstormsessies in de bijlage wat voorbeelden. Omdat wij diverse soorten instrumenten aanbieden (van akoestische piano's en vleugels, orgels en digitale piano's tot keyboards, synthesizers, gitaren en drums) hebben wij te maken met uiteenlopende doelgroepen. Van behouden thuismuzikanten tot artiesten die zowel op amateur- als professioneel gebied op het podium staan. Naast verkoop verzorgen wij ook verhuur en reparatie van toetsinstrumenten. De Core Business is toetseninstrumenten.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleurcodes website:
lichtgrijs - #CCCCCC (webteksten)
grijs - #555555 (webteksten)
donkergrijs - #333333 (webteksten)
lichtblauw - #225B8C
blauw - #00437A (huisstijl blauw)
oranje - #F56A01 (huisstijl oranje)

estoy
  • Huisstijl # 217251 voor Nieuwe huisstijl gezocht voor Pay-Off muziekwinkel wedstrijd Klacht indienen
    1. estoy zegt

      Beste Inge,

      Hierbij mijn inzending. De opgave blijft voor mij nog wat lastig aangezien het om een concept gaat waarbij de uitwerking nog enigszins vaag blijft. Maar hier dan toch een poging!

      Mijn idee is om te werken met foto's die echt emotie oproepen. De detailfoto van de viool bijvoorbeeld. Je kan het hout bijna aanraken, zo dichtbij. Ook de kleuren maken het klassiek en sferisch.
      Bij het tweede voorbeeld lijk je zelf tussen het publiek te staan met al die handen voor je. Ook hier zijn kleuren weer erg belangrijk.

      De slogan wil ik verwerken in een notenbalk. Alsof het zelf al een ritme en klank heeft. Dit kan verwerkt worden in alle uitingen van de huisstijl. Van briefpapier tot banner. Voor nu heb ik het strak gehouden. Het is uiteraard ook mogelijk om dit wat meer golvend te maken (zoals u zelf aangeeft).

      Hopelijk spreekt de eerste opzet u aan. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie.

      Met creatieve groet,
      Chantal | estoy
      www.atelierces.nl

    2. Lady zegt

      Ziet er mooi uit! Alleen als ik hierna kijk dan zou ik graag naar een klassieke voorstelling willen..;) ... wel leuk gedaan.... Ben zelf beginner, dus kan ook wel wat hulp gebruiken!

    3. Muziekcentrum Oostendorp zegt :

      Beste Chantal,

      Hartelijk bedankt voor de inzending. Je bent op de goede weg. We hebben de wedstrijd verlengd aangezien deze eigenlijk in een andere categorie thuis hoorde.

      We zullen de komende weken bekijken wat er nog meer binnenkomt. Als er nog meer input voor jouw kant is, dan zullen wij contact met je opnemen.

      Met vriendelijke groet,
      Inge Kaman

    4. estoy zegt

      Beste Inge,
      Mocht je nog gerichte feedback hebben, hoor ik het graag. Wellicht dat we naar het gewenste eindresultaat kunnen toe werken.

      Groeten,
      Chantal
      www.atelierces.nl

    5. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network