Een duidelijk en optimistisch logo & huisstijl voor startup Travel Hub Europe

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Annette de Geus
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 329.00
  • Datum start : 28-03-2016 15:28
  • Datum einde : 11-04-2016 14:41
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 63
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wie ontwerpt het logo dat Travel Hub Europe zoekt? Voor ons groeiende bedrijf in de internationale reisbranche zijn wij op zoek naar een duidelijk merkteken.

Kernwoorden bedrijf:
- Faciliteren onafhankelijk reizen
- Alles voor een roadtrip in Europa
- Schakel in de deeleconomie
- Verschillende partijen binnen de hub
- Veelzijdig en flexibel aanbod
- Klantvriendelijkheid, maatwerk, positieve sfeer (vakantie!)

Kernwoorden logo:
- Duidelijk en herkenbaar (ook voor afdrukken op bijv. relatiegeschenken)
- “Up-beat” uitstraling: vrolijk/optimistisch/activerend, maar wel volwassen
- Internationaal (voertaal Engels)
- Veelzijdigheid/verbinding
- Beweging (roadtrip reizen)

Bedrijfsomschrijving:

Travel Hub Europe faciliteert onafhankelijke Europese roadtrips op een leuke en inspirerende manier. Vlakbij Schiphol bieden we alles wat nodig is voor een vrije vakantie, van campers tot mountainbikes, reisadvies en ideeën. Hiervoor werken wij samen met andere partijen die met behoud van identiteit aan de hub deelnemen, wat een ruim en flexibel aanbod mogelijk maakt waarmee wij maatwerk kunnen leveren.

De hub heeft een vrolijke vakantie-uitstraling en levert persoonlijke service met een positieve vibe, waardoor toeristen die via Amsterdam of Schiphol Europa in willen trekken goed verzorgd en in een goede stemming op weg gaan.

Onze drijfveer is reizigers op weg helpen om de vrijheid van een onafhankelijke vakantie te ervaren.

Doelgroep:

Wij richten ons op internationale toeristen die via Schiphol Europa in reizen, maar we willen ook dat lokale vakantiegangers de weg naar onze hub weten te vinden en zich er thuis voelen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het logo moet goed overkomen op relatiegeschenken/verpakkingen/tasjes/zakjes die wij mensen op reis meegeven.

We willen graag ruimte voor een tagline of payoff bij ons logo, maar het logo zelf ook los kunnen gebruiken.

Brandbrains
  • Logo # 594484 voor Een duidelijk en optimistisch logo & huisstijl voor startup Travel Hub Europe wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Brandbrains:

      Feedback zeer welkom!

    2. Annette de Geus zegt :

      Interessant! Heel strak en stijlvol en sterk. Wel een puntje: het kompas is hét symbool, heel goed gevonden, maar het heeft ook iets algemeens, wat dan uiteindelijk minder onderscheidend is (dus de naam erbij is dan altijd wel nodig). Maar buiten dat: erg mooi. De gekozen kleuren (alle versies) ook echt heel mooi. Stijlvol, stoer en toch levendig. Ja..

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 594483 voor Een duidelijk en optimistisch logo & huisstijl voor startup Travel Hub Europe wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 594482 voor Een duidelijk en optimistisch logo & huisstijl voor startup Travel Hub Europe wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 594481 voor Een duidelijk en optimistisch logo & huisstijl voor startup Travel Hub Europe wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network