Logo voor PR bureau in food

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Marcus Polman
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 10-08-2017 15:01
  • Datum einde : 09-09-2017 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 151
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De naam is CRUNCH. Het is een nieuwe unit binnen een bestaand PR bureau. Doelgroep merken/bedrijven die actief zijn op het gebied van eten&drinken.

Voorkeur is een naamlogo (hoeft dus niet perse geen beeldmerk bij).

Belangrijk 1: bij het naamlogo komt als ondertitel

"flavoured by HPB"

Het logo moet zowel mét als zonder ondertitel te gebruiken zijn.

HPB staat voor het moederbedrijf: Het PR BUREAU, een Amsterdam agency met meerdere units (www.hetprbureau.nl/nl)


Stijl/ kleur / lettertype: is niet vooraf gedefinieerd. In ieder geval niet te clean of ultramodern. Meer warme kleur en stijl. Zou seventies kunnen zijn, beetje stevig/dik of andere stijltje. Zie ook bijlage voor andere labels binnen de HPB-groep. Primaire doel: moet passend zijn bij communicatie over food en lekker eten.

Bedrijfsomschrijving:

HPB is een van de leidende PR Communicatiebureaus in Nederland.
De groep bestaat uit verschillende afzonderlijke units met eigen specialisatie.

Doelgroep:

Merken en bedrijven op het gebied van eten&drinken in brede zin. Fast moving consumer goods, drinks, food producenten, horeca.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Sterkbeeld
  • Logo # 766395 voor Logo voor PR bureau in food wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Sterkbeeld:

      Geachte heer Polman, beste Marcus,

      Hierbij het ontwerp voor uw logo.
      Graag hoor ik uw reactie hierop.

      Met vriendelijke groet,
      Michiel Vlaanderen

    2. Sterkbeeld zegt

      Beste Marcus,
      Ik hoor graag uw reactie,
      Mvg
      Michiel Vlaanderen

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network