Ontwerp een modern logo voor Turkse koffie
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Onze doelgroep is de westerse bevolking zodat ook zij kennis kunnen maken met het Turkse goud.
Het logo moet pakkend, westers, herkenbaar, modern, eigentijds, strak en vernieuwend zijn. Dit met een vleugje oriëntalisme, zoals Rituals dat bijvoorbeeld gedaan heeft.
In de toekomst willen wij met dit merk ook andere producten dan koffie verkopen. Dit worden geurstokjes, home cosmetica, chocolade, Turks fruit, wijn, likeur, kopjes en koffiemachines. Het logo moet dus niet koffie gebonden zijn.
Bedrijfsomschrijving:
Vernieuwde oriëntalistische producten in een modern, westers en eigentijds jasje.
Doelgroep:
Iedereen die zichzelf wilt verwennen met Turkse koffie en andere luxe producten.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
We staan open voor alle ontwerpen mits het niet te "etnisch" is.
Petje
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
ametimir zegt :
Zou je misschien een logo kunnen maken met een vrouwelijke twist? Op onderstaande site kan je zien wat ik daarmee bedoel: http://shop.lokumistanbul.com/Mandalina-Esansli-Mum,PR-259.html
-
Petje zegt
Hoi Ik ga aan de slag ermee Ametimir
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Petje zegt
Hallo Sultaniq
Dank U wel voor Uw beoordeling :)
Met creatieve groeten Petje -
ametimir zegt :
Kan je de Q een gele kleur geven. Misschien een wat andere lettertype en dan de Q een kleur en anders dan de ander letters.
Ik wacht je ontwerp met spanning af. -
Petje zegt
Hoi Ametimir
Dankje voor uw feedback ik ga aan de slag voor U
ps had U nog lettertypes die mooi met creatieve groeten petje -
ametimir zegt :
Ik sta er open in. In onze moodboard zie je een logo die ik destijds heb laten designen. Van het merk pure. Daar heeft de ontwerper iets leuks gedaan met de P. Misschien kan je kijken en helpt het in je creatie.
-
Petje zegt
Hoi Dankje ik ga er even naar kijken Ametier mvg petje
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-