Strak en modern logo voor Groninger Alumnivereniging Psychologie (GAP)

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: alumni.psy
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 11-04-2013 17:15
  • Datum einde : 02-05-2013 17:12
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 22
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zijn op zoek naar een nieuw logo dat we kunnen gebruiken in onze mailingen en verder op onze website en op sociale media. Tot nu toe hebben we hiervoor een nogal knullig zelfgeknutseld word-art logo voor gebruikt en we zijn toe aan iets nieuws. Wij hopen dat een nieuw logo helpt om beter herkenbaar te worden bij studenten en alumni.

Bedrijfsomschrijving:

Een alumnivereniging voor oud- psychologiestudenten uit Groningen (Groninger Alumnivereniging Psychologie – GAP). Wij organiseren jaarlijks diverse activiteiten voor alumni. Onze doelen zijn om alumni kans geven met elkaar in contact te blijven, elkaar te inspireren en elkaar te informeren over de verschillende toepassingsmogelijkheden van ons vak en over de nieuwste generatie psychologiestudenten. Wij onderhouden een website (http://www.rug-psychologie-alumni.com/) en brengen drie keer per jaar een nieuwsbrief uit (o.a. te raadplegen via website).

Doelgroep:

Zeer breed. Iedereen die in Groningen een Psychologie opleiding heeft afgerond ongeacht afstudeerrichting of leeftijd (begin 20 tot eind 90)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De letters G A en P moeten in het logo terug komen. De hele verenigingsnaam mag ook, maar dit is geen must. Kleuren: waarschijnlijk rood, maar je mag ons ook verassen met iets totaal anders. Het logo mag in één kleur maar ook in meerdere (bij voorkeur niet te druk). De rode kleur mag dezelfde zijn als die van de studievereniging psychologie (VIP) of van de universiteit (RUG), bij voorkeur het laatste. Zie http://www.rug.nl/about-us/how-to-find-us/huisstijl/basiselementen/kleuren/ voor een omschrijving van deze kleur. We willen graag een strak en modern/ tijdloos logo. Eventueel zou de Griekse letter psi (teken voor psychologie) in het logo terug kunnen komen. Ik heb ons oude logo toegevoegd om te illustreren hoe zeer we toe zijn aan iets nieuws. De kleur in het oude logo is het enige waar we wel tevreden over zijn maar we hebben niet de vaardigheid om er iets beters van te maken.

Pierski
  • Logo # 207566 voor Strak en modern logo voor Groninger Alumnivereniging Psychologie (GAP) wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 207533 voor Strak en modern logo voor Groninger Alumnivereniging Psychologie (GAP) wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Pierski:

      Bij deze mijn interpretatie van een nieuw logo.
      Zoals u ziet heb ik de letter psi meerdere malen laten terugkomen en samen vormen zij een cirkel.
      Hiermee heb ik proberen te verbeelden dat de oud-psychologiestudenten nog steeds met elkaar in verbinding staan en gezamenlijk een cirkel vormen.
      Eventuele aanpassingen naar uw wens zijn uiteraard altijd mogelijk.
      Ik en benieuwd naar uw commentaar.

    2. Pierski zegt

      N.B: Eventuele toevoegingen met tekst zijn ook mogelijk. Dit heb ik achterwege gelaten in verband met het anderen van de deadline.

    3. Pierski zegt

      Anderen = naderen

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network