WKIT We Keep In Touch. Hét logo! Wie is de CreaBea!?

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: WKIT
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 225.00
  • Datum start : 01-06-2011 00:06
  • Datum einde : 29-06-2011 00:54
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,png
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 86
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

WKIT (We keep in touch) Een zeer doordacht logo. Niet alleen voor de hogeropgeleide, maar ook iemand die de 'knipoog' snel en makkelijk doorheeft. Niet een simpel wolkje met een W etc. Dit is voor de echte creabea's. http://www.hongkiat.com/blog/80-creative-and-well-designed-logos/ ter inspiratie
Dus wil een inzending waarover is nagedacht. Een ontwerper waarbij het belletje niet direct gaat rinkelen, maar pas na een tijdje, om zo iets creatiefs op te sturen. Ik laat je vrij in de design. Omdat 'we houden contact' dit heel breed kan/is.

Bedrijfsomschrijving:

WKIT betekent We Keep In Touch. WKIT gaat visitekaarten verkopen en hiervoor is een doordacht creatief logo nodig.

Doelgroep:

Visitekaarten kunnen door iedereen gekocht worden natuurlijk. Maar de echte doelgroep is voor de (Creatieve) ondernemers..

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Denk met deze 2kleuren: d2a91d & 111789

Maar ga het sowieso in het zwart wit gebruiken..

Ik hou van strakke design, het moet ook de kernwaarden van verkoop van visitekaarten KUNNEN uitstralen..

Matthew
  • Logo # 23185 voor WKIT We Keep In Touch. Hét logo! Wie is de CreaBea!? wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Matthew:

      de i is een handsymbool voor 'we bellen' 'houden contact' dat één geheel vormt met de letters. Ik heb niet voor een standaard font gekozen zodat het een wat eigener uitstraling heeft. M.v.g Matthew

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network