BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Theatertainment
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 03-10-2013 16:29
  • Datum einde : 13-10-2013 16:26
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 74
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

‘Theater Elckerlyc’ is een theaterzaal die warmte en nostalgie uitstraalt én voorzien is van het nodige hedendaagse comfort. Theater Elckerlyc telt een maximale capaciteit van 800 zitplaatsen en is geschikt voor allerhande podiumactiviteiten, presentaties, bedrijfsevenementen, e.d.

Sinds kort zijn wij de nieuwe exploitant van de zaal. Daarom willen we de bestaand look & feel volledig vernieuwen waardoor we zowel bedrijven, gezelschappen en artiesten aantrekken die deze zaal wensen te huren.

Merknaam voor logo: THEATER ELCKERLYC (Het woord ‘theater’ maakt deel uit van de merknaam, maar mag ondergeschikt worden weergegeven.)
Slogan (al dan niet verwerken in logo): “We beleven het samen”. (Slogan is nog niet bindend, maar zal nooit langer zijn dan 4 of 5 woorden.)

Graag deze zaken verwerken op briefpapier, enveloppen en visitekaartjes.

Bedrijfsomschrijving:

In het theater staan er regelmatig kwalitatieve, populaire producties, zoals komedies, Studio 100 shows, concerten, enz… We werken hiervoor telkens samen met professionele productiehuizen en impresariaten. We willen deze zaal verder uitbouwen tot een receptief theater waar allerhande producties een thuis vinden en zich kunnen vereenzelvigen met de nieuwe look & feel.

Doelgroep:

Met het logo van het theater trekken we een gevarieerd publiek aan tussen 9 en 99 jaar. Maar het logo dient ook potentiele huurders van de zaal aan te trekken. We mikken hiervoor ook op bedrijven voor seminaries en andere bijeenkomsten.

Het publiek bestaat uit arbeiders, werklozen maar ook notarissen, bedrijfsleiders, theaterliefhebbers, bekende mediafiguren en politici.

Gemiddelde leeftijd ligt momenteel boven de 45 jaar. We willen met de nieuwe stijl ook jongere mensen warm maken en aantrekken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Hebben geen voorkeur qua kleur zolang het warm, aantrekkelijk en stijlvol is. Belangrijk is dat het geheel een professionele, kwalitatieve uitstraling heeft en uitnodigend is.

Alles dient er op te wijzen dat de mensen bij ons van een ‘rijke’ theaterbeleving zullen genieten.

Wij opteren ook voor een ‘zie’ logo en veel minder voor een ‘lees’ logo, dit om de herkenbaarheid te vergroten die dan weer aanzet tot kopen.

Het logo dient ook neutraal te zijn en moet kunnen dienen bij elk soort voorstelling. Dus geen traditionele iconen verwerken zoals ‘lachend en wenend masker’.

MRK
  • Logo & Huisstijl # 256321 voor BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer MRK:

      Door het diapositief te maken zie je duidelijk dat ik er een soort pijl in heb verwerkt. Daardoor wijst het meer richting een punt.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 256320 voor BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Theatertainment zegt :

      Kan ook zeker dienen als 'strak, klasse vol' beeld.

    2. MRK zegt

      Nog enkele opmerkingen voor verbeteringen? En dank u wel!!

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 256319 voor BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 256317 voor BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer MRK:

      Hierbij dan het logo met een witte achtergrond. Zoals u kunt zien is het nog heel erg duidelijk op te merken!

    2. Theatertainment zegt :

      Zeer zeker, het geniet dan ook onze voorkeur van alle inzendingen van jou.

      Bedankt

      Dirk

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 255917 voor BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Theatertainment zegt :

      idem als bij vorig logo.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 255905 voor BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Theatertainment zegt :

      Dit is eerder een logo die enkel de voorstellingen in de verf zou zetten met een hoog showgehalte. We willen met ons logo echter ook het bedrijfsleven aanspreken voor seminaries, enz... Minder geschikt dus...

      Dirk

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 255904 voor BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. MRK zegt

      Goedenavond! Hierbij mijn eerste ontwerpen voor uw wedstrijd. Nogmaals bedankt voor de uitnodiging! Ik ben er met nog een paar bezig, maar misschien zit hier al iets tussen wat u meteen aan spreekt. Uiteraard is alles zo gemaakt dat het allemaal veranderd kan worden.

      Groet!

    2. Theatertainment zegt :

      Beste ontwerper,

      Bedankt voor de ontwerpen.
      Idee van een theaterticket is leuk. Ook het lettertype bevalt ons wel. We vragen ons alleen af hoe het er zou uitzien tegen een witte achtergrond? Misschien valt het dan weg...? Kan je dat eens proberen?

      Bedankt alvast.

      Dirk

    3. MRK zegt

      Natuurlijk! En begrijpelijk. Ik ga met de punten die u bij al de logos op gaf aan de slag!

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network