BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Theatertainment
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 249.00
- Datum start : 03-10-2013 16:29
- Datum einde : 13-10-2013 16:26
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 74
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Sinds kort zijn wij de nieuwe exploitant van de zaal. Daarom willen we de bestaand look & feel volledig vernieuwen waardoor we zowel bedrijven, gezelschappen en artiesten aantrekken die deze zaal wensen te huren.
Merknaam voor logo: THEATER ELCKERLYC (Het woord ‘theater’ maakt deel uit van de merknaam, maar mag ondergeschikt worden weergegeven.)
Slogan (al dan niet verwerken in logo): “We beleven het samen”. (Slogan is nog niet bindend, maar zal nooit langer zijn dan 4 of 5 woorden.)
Graag deze zaken verwerken op briefpapier, enveloppen en visitekaartjes.
Bedrijfsomschrijving:
In het theater staan er regelmatig kwalitatieve, populaire producties, zoals komedies, Studio 100 shows, concerten, enz… We werken hiervoor telkens samen met professionele productiehuizen en impresariaten. We willen deze zaal verder uitbouwen tot een receptief theater waar allerhande producties een thuis vinden en zich kunnen vereenzelvigen met de nieuwe look & feel.
Doelgroep:
Met het logo van het theater trekken we een gevarieerd publiek aan tussen 9 en 99 jaar. Maar het logo dient ook potentiele huurders van de zaal aan te trekken. We mikken hiervoor ook op bedrijven voor seminaries en andere bijeenkomsten.
Het publiek bestaat uit arbeiders, werklozen maar ook notarissen, bedrijfsleiders, theaterliefhebbers, bekende mediafiguren en politici.
Gemiddelde leeftijd ligt momenteel boven de 45 jaar. We willen met de nieuwe stijl ook jongere mensen warm maken en aantrekken.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Hebben geen voorkeur qua kleur zolang het warm, aantrekkelijk en stijlvol is. Belangrijk is dat het geheel een professionele, kwalitatieve uitstraling heeft en uitnodigend is.
Alles dient er op te wijzen dat de mensen bij ons van een ‘rijke’ theaterbeleving zullen genieten.
Wij opteren ook voor een ‘zie’ logo en veel minder voor een ‘lees’ logo, dit om de herkenbaarheid te vergroten die dan weer aanzet tot kopen.
Het logo dient ook neutraal te zijn en moet kunnen dienen bij elk soort voorstelling. Dus geen traditionele iconen verwerken zoals ‘lachend en wenend masker’.
Budget Media
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Bedankt voor de uitnodiging: bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.
Mvg Mark -
Theatertainment zegt :
Beste ontwerper,
Bedankt voor het ontwerp. Lettertype kan en is 'fris'. Het icoontje is misplaatst omdat we natuurlijk geen 'koninklijke theaterzaal zijn zoals Carré in Amsterdam :-)
De kleuren vinden we ook minder geslaagd door de 'felheid' in het groen. Het rood kan dan weer wel.
Mocht je een nieuw idee hebben, graag.
Hopelijk ben je hiermee verder geholpen?
Dirk -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-