Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: johanlamers
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 225.00
  • Datum start : 31-01-2011 09:01
  • Datum einde : 10-02-2011 09:52
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 94
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben op zoek naar een krachtig logo wat gebruikt zal worden voor mijn internetsite, briefpapier en visitekaartjes.

Bedrijfsomschrijving:

Ik ben op zoek naar een logo en huisstijl voor mijn nieuw te starten onderneming. Ik ga mij als adviseur klachtenmanagement profileren binnen het MKB. Ik adviseer ondernemers hoe met klachten om te gaan en help ze hun proces goed in te richten. Verder zal ik klanttevredenheidsonderzoeken verrichten mbt klachten. Mijn onderneming zal de naam 'Contens' gaan gebruiken wat een samenvoeging is van content en satisfied wat de uiteindelijke doelstelling zou moeten zijn voor de onderneming voor zijn klant. Ook voor een goede slogan sta ik uiteraard open.

Doelgroep:

Ik ga mij als ondernemer richten op het MKB en dan de middelgrote bedrijven. Bedrijven met 20 tot 50 medewerkers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Blauw is al jarenlang mijn favoriete kleur maar misschien kunnen jullie hier helemaal niet mee uit de voeten. Een combinatie van kleuren is ook mogelijk maar dat laat ik aan de ontwerpers zelf over.

swh
  • Logo & Huisstijl # 12947 voor Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer swh:

      Toepassing van logo op een visitekaartje.
      Feedback is welkom.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 12922 voor Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer swh:

      Contens draait om klanttevredenheid. Het door ondernemers juist afhandelen van klachten. Dit logo-ontwerp heeft een duidelijk herkenbaar element in de vorm van een 'smiley', dat refereert aan de tevreden klant. Contens blijft evenwel goed leesbaar en de kleurvariatie vergroot de herkenbaarheid.
      Eenvoudig, herkenbaar, doelgericht ontwerp.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network