Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: henkpieters
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 29-09-2009 22:08
  • Datum einde : 13-10-2009 22:08
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 98
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben op zoek naar een logo en huisstijl om een nieuwe frisse start te maken. Uiteraard passend bij mijn activiteiten (marketing, innovatie, klantcontact, internet) maar vooral verfrissend, verrassend,innovatief,en uitdagend. Dus geen 13 in een dozijn en geen saai logo. Durf jezelf te overtreffen, maak iets wat eigenlijk net over de top is en doe er dan nog een schepje bovenop. Succes!

Bedrijfsomschrijving:

Ik ben zelfstandig marketing adviseur(zzp)gespecialiseerd in merkmanagement, innovatie, klantcontact en multichannel marketing. Al meer dan 15 jaar werk ik als marketeer in verschillende branches (kaas, o.a. Slankie en Frico), telecom en internet (o.a. Scarlet) en financiele dienstverlening (Ditzo, ING). Zie verder de powerpoint presentatie over Pieters Marketing Advies in de bijlage.

Doelgroep:

Opdrachtgevers/beslissers/eigenaren die een marketingproject willen realiseren binnen hun organisatie. Voorbeelden van projecten:
1. Het ontwikkelen en introduceren van een innovatief product of dienst
2. Centraal stellen van de klant in de organisatie en het inrichten van het bijbehorende klantcontact

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Dit is volkomen vrij. Tot nu toe maak ik gebruik van rood en blauw, de meest gebruikte kleuren in logo's maar dit hoeft dus niet.

Helder
  • Logo & Huisstijl # 368 voor Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Helder:

      Idee is een spreekbalon IN het beeldmerk alszijnde veilige omgeving waarin Pieters zijn marketing advies kan geven richting klant. Daarachter een groen met blauwe afspiegeling van een rustig landschap wat helder weergeeft waar Pieters voor staat: innovatief en uitdagend.

      Woordmerk: een stoere stevige letter die de naam Pieters doet STAAN als een huis. Het beeldmerk kan los gebruikt worden als aparte uiting in communicatie.

    2. henkpieters zegt :

      Hoi Helder,

      Dit vind ik nu eens een helder design, je doet je naam eer aan. Postief vind ik ook het losse beeldmerk. Hoewel ik hier ook weer zit met invulling marketing|innovatie|klantcontact. Groeten, Henk

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network