Huisstijl + naam voor een beleggerscoaching

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Instivest
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 405.00
  • Datum start : 19-11-2010 16:12
  • Datum einde : 17-12-2010 16:12
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 54
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een frisse leuke maar ook serieuze naam en uitstraling. Wij werken in deze conservatieve wereld redelijk informeel maar toch zakelijk.

Wat willen we: een nieuwe naam en daaraan gekoppeld een hele nieuwe huisstijl met kaartjes briefpapier logo enveloppen en een website in dezelfde stijl.

Per 1 september ben ik in dit bedrijf toegetreden vandaar dat we nu een nieuwe insteek kiezen. Komend jaar zullen we ook in de media verschijnen.

Degene die het winnende ontwerp maakt mag ook aanschuiven bij een beleggingstraining.

Bedrijfsomschrijving:

Instivest, opgericht in 1997 door André Brouwers, verzorgd exclusieve training en coaching voor en begeleiding van vermogende beleggers. Op basis van jarenlange ervaring met beleggen en beleggers is een uniek training/coachingsprogramma ontwikkeld.

In 2001 richtte wij samen met Alex Vermogensbank de Alex Academy op. Tevens zijn wij nationaal en internationaal actief als spreker en coach van ondernemers.

Zie ook www.instivest.nl

Traditionele beleggingsstrategieën gaan uit van de lange termijn, en richten zich daarbij vaak uitsluitend op een stijgende trend. Ze dekken het risico op beleggingen niet actief af maar geloven dat spreiding voldoende is.

Wij vinden de bestaande strategieën kwetsbaar en hebben onze eigen strategie ontwikkeld. Hierbij willen we op kortere termijn resultaat bereiken door middel van een goede timing en actief risicobeheer. We weten dat beurzen niet alleen stijgen en zijn flexibel om zo te kunnen profiteren van koersbewegingen. Spreiding is logisch maar afdekken van risico’s is beter. Beleggen heeft meer met psychologie te maken dan met economie is onze filosofie.

We stoppen meer energie in volgen van de juiste richting van de beurs dan in het zoeken van de verklaring. We zijn minder geinteresseerd in het waarom, maar meer in het wanneer van de beweging. We accepteren dat we de beurs niet kunnen voorspellen. Wij voorspellen niet wij volgen.

Succesvolle beleggers hebben een consistente aanpak en voeren geen impulsief beleid. Ze denken in termen van low risk opportunities en gaan gedisciplineerd te werk. Zelfbeheersing, risicomanagement en timing is de basis van het succes.

U heeft uw leven lang gewerkt voor uw vermogen, laat de rest van uw leven het vermogen voor u werken.

Doelgroep:

Vermogende klanten ondernemers en ex-ondernemers. Ook hebben wij regelmatig opdrachten van bekende banken. Daarnaast investeren we zelf regelmatig in start ups en bedrijven.

Het gaat voornamelijk om beleggers die op een gedege manier hun vermogen willen gaan beheren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

We willen graag vertrouwen uitstralen. We zijn anders dan de grootbanken dus dit willen we ook uitstralen. Betrouwbaar, persoonlijk, betrokken, voor uw vermogen, ondernemerschap, succesvol, coaching, spreken, trainingen, investeren, beurs, AEX, opties, aandelen, strategieen, trading zijn steekwoorden waarvoor we staan.

aartvansanten
  • Logo & Huisstijl # 8412 voor Huisstijl +  naam voor een beleggerscoaching  wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 8410 voor Huisstijl +  naam voor een beleggerscoaching  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer aartvansanten:

      Excuses, ik had de opdracht niet goed gelezen. Dit ontwerp komt dichter bij denk ik. Ik heb een nieuw woord bedacht dat de lading aardig dekt. Hoop ik.
      Groet,
      Aart

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 8385 voor Huisstijl +  naam voor een beleggerscoaching  wedstrijd Klacht indienen
    1. aartvansanten zegt

      Het spreekt voor zich lijkt me. Kleuren en letters kunnen aangepast, het gaat om het basis idee.

      Groet,
      Aart

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network