Huisstijl voor greenz love

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: greenzlove
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 13-08-2013 12:24
  • Datum einde : 27-08-2013 12:11
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 101
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Greenz Love is een nieuw Nederlands juice bedrijf. Wij willen de markt veroveren met de aller-lekkerste en gezondste juices. Onze pers technologie is uniek. Wij willen de komende jaren Nederland en daarna heel Europa overtuigen van de voordelen van groente & fruitsappen. Onze uitgangspunten? Be Healthy, Smile & Inspire. Onze doelgroep: Mannen & vrouwen , primair tussen de 20-45 jaar die graag ietsje gezonder willen worden. Geen health freaks. ' Gewone' mensen zoals jij & ik . Meer Marqt dan EcoPlaza. Meer Apple dan Windows. Denk Innocent. Denk Gedurfd

Onze stijl is innovatief & inspirerend. We houden van beeldmerken...Een sterk logo heeft in onze visie (bijna) geen tekst meer nodig. Logo moet zowel klein op briefpapier als groot op een billboard kunnen functioneren
We hebben nodig:

1. Logo
2. Briefpapier
3. Visitekaartjes
4. Enveloppen

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

chatsaubain
  • Logo & Huisstijl # 242033 voor Huisstijl voor greenz love wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer chatsaubain:

      bijna als pictogram te gebruiken. Liefde voor groente en fruit . Om dan wereldwijd te gaan (halve cirkel ); Rietje om de 'juice' aan te duiden.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network