logo en huisstijl voor machine bouwer

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: zuurbiertje
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 200.00
  • Datum start : 19-01-2012 22:20
  • Datum einde : 19-02-2012 22:15
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 44
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

een fris en strak modern ontwerp van een huisstijl en logo, ook bruikbaar op bedrijfauto en kleding .

Bedrijfsomschrijving:

Zuurbier Allround Techniek is een klein bedrijf gespecialiseerd in het bouwen, installeren en onderhouden van machines en installaties in de industrie en petrochemie.
Allround staat voor veelzijdigheid in technische oplossingen en het het internationale karakter (geen plaats op de wereld is te gek!)Onze specialismes zijn pheumatiek, aandrijftechniek, hydrauliek, het trainen van operators en technisch personeel in buitenlandse fabrieken en metaalbewerking.

Doelgroep:

machinebouwers en klanten in de industrie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het Logo moet ook apart gebruikt kunnen worden en moet goed staan op zwarte achtergrond.(bedrijfskleding en materialen) het liefs met gebruik van de naam Zuurbier (grotere letters) en daaronder Allround Techniek (in kleinere letters)

Logo gaat gebruikt worden voor:
- Website
- Visitekaartjes
- Facturen (bruikbaar in excell)
- Kleding
- Stickers

Appeltjesgroen en antraciet grijs heeft de voorkeur, maar is geen vereiste.

Veel succes allemaal

welroosmedia
  • Logo & Huisstijl # 60880 voor logo en huisstijl voor machine bouwer wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer welroosmedia:

      En hetzelfde logo als hiervoor, alleen met een wat meer 'dynamisch beeldmerk' wat in 3D is omgezet.

      Met vriendelijke groet,
      Dennis

    2. welroosmedia zegt

      Kleine toevoeging:

      De positie van dit beeldmerk brengt wellicht een hoger kostenplaatje met zich mee als men dit bv. wil gaan gebruiken op een donkere achtergrond. Dit i.v.m. de toegepast schaduw technieken.

      Dit ter info

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 60878 voor logo en huisstijl voor machine bouwer wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer welroosmedia:

      Het beeldmerk binnen het logo hebben we een aanpassing gegeven om de hydrauliek en pneumatiek wat meer naar voren te halen. Althans, wij als leken op gebied van uw vakkennis denken een goede zet gedaan te hebben.

      Met vriendelijke groet,
      Dennis

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 60353 voor logo en huisstijl voor machine bouwer wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer welroosmedia:

      Ook een voorbeeld op donkere achtergrond, te gebruiken o.a. textielbedrukking.

      Met vriendelijke groet,
      Dennis

    2. welroosmedia zegt

      Dank voor de waardering!!

      Zijn er nog punten die men graag veranderd wil zien om zo te komen tot een huisstijlpakket?

      Met vriendelijke groet,
      Dennis

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 60288 voor logo en huisstijl voor machine bouwer wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer welroosmedia:

      Bij deze onze inbreng inzake een te ontwikkelen huisstijl.

      Met vriendelijke groet,
      Dennis

    2. zuurbiertje zegt :

      hallo dennis heeft het logo nog een bepaalde achterliggende betekenis of is het gewoon allen de z?

      vriendelijke groet

    3. welroosmedia zegt

      Hallo,

      Goed dat men hier als opdrachtgever om vraagt. Dit toont ook een stukje interesse in de betekenis van het beeldmerk in het logo.

      In dit geval heb ik enkel en alleen de 'Z' duidelijk proberen weer te geven zijnde een kenbaar beeldmerk. Vaak zegt een beeldmerk meer dan een naam en/of logo van een organisatie. Een mooi voorbeeld blijft het beeldmerk van de Nederlandse Spoorwegen.

      Zo zat ik ook te tekenen en wilde eens voor het beeldmerk gaan i.p.v. een gedetailleerd beeldmerk met allerlei toeters en bellen.

      Maar klant is en blijft koning. Als men het wenst kunnen we dieper ingaan op het beeldmerk om zo tot een sprekende huisstijl te komen.

      Te denken valt zoals andere logo's gebruik van tandwielen, hydrodynamica, pneumatiek etc etc.

      Graag vernemend.

      Met vriendelijke groet,
      Dennis

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network