Logo en huisstijl voor nieuwe wijnbar in Antwerpen.
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: mrcooperantwerp
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 150.00
- Datum start : 24-04-2014 21:47
- Datum einde : 14-05-2014 21:41
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 52
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
logo
visitekaartje
briefpapier
envelop
opzet van een menukaartje
eventueel een wijnetiket
Van het bovenstaande is het logo en het visitekaartje het belangrijkste. De rest is aanvullend
Bedrijfsomschrijving:
Mr Cooper zal een wijnbar zijn waar men wijn per glas of per fles kan bestellen in combinatie met hapjes. Wij willen ons met ons food aanbod onderscheiden met de rest.
naam: Mr Cooper - -cooper = kuiper(maakt wijnvaten)
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Het logo moet bestaan uit de tekst Mr Cooper, eventueel met een kleine illustratie verwijzend naar wijn. Dit mag een wijnvat zijn, een kurkentrekker of iets anders wat met wijn te maken heeft. De zaak zal zich vestigen in een oude slagerij dus dit mag ook verwerkt worden.
'Mr Cooper' mag met kleine letters en/of hoofdletters.
Ook moet 'EST 2013' of 'since 2013' erin verwerkt worden.
Het liefst een zwart-wit logo, maar wij staan open voor alle creativiteit die u te bieden heeft!!
Zie foto`s voor sfeerbeelden
Alvast bedankt!
NOON
-
-
Toelichting van de designer NOON:
Mr. Cooper. A cooper is someone who makes barrels. And to do that he needs tools.
There are two types of hammers a cooper uses most and that are the two crossed hammers in te logo.
By adding the year 2014 (changeable to 2013 offcourse) the feeling of authenticity is created.
Also the crossed hammers will be the branding image without using the name. See how this could be used in the stationary design!
After the contest the full stationary package can be made!
Regards -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-