Logo en huisstijl: weet jij de woorden

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: CONTRAST
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 449.00
  • Datum start : 10-07-2013 12:34
  • Datum einde : 15-08-2013 12:29
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 99
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor Consumatics zijn wij op zoek naar een nieuw logo en huisstijl om te gebruiken in alle uitingen (website / presentaties (PowerPoint) / offertes (Word)/ etc.). Consumatics is een organisatie die zich richt op het onbewuste klantgedrag; een bruisend groeiend bedrijf met inspirerende onderzoeken en inspiratiesessies voor voornamelijk de horeca, retail en luchthavens.
Voor het logo zoeken wij de juiste mix van professionaliteit en internationale klasse, maar gecombineerd met een levendigheid; de stijl moet blij en impactvol zijn.
Weet jij hier de juiste balans in te vinden? Wij kijken er enorm naar uit!

Bedrijfsomschrijving:

Consumatics is een jong bedrijf met een ambitieus, gedreven team. Consumatics speelt in op het (onbewuste) gedrag van gasten en klanten. We doen continu onderzoek naar de omgeving waarin klanten bewegen, met als doel dat zij zich nog prettiger voelen. We passen hiervoor de communicatie, presentatie en/of ambiance aan, waardoor het gedrag van klanten wordt beïnvloed. En waarom naar onbewust gedrag? 95% van wat de klant doet, gebeurt onbewust en kan hij/zij niet of heel moeilijk verklaren. Dat betekent dat er nog meer elementen zijn die klanten nu niet vertellen aan organisaties, maar waardoor ze zich wel meer aangetrokken voelen tot het merk of loyaler kunnen worden.
Het betekent dat de diensten die Consumatics aanbiedt op onderzoek en op advies/trainingsvlak zit.
Aan de ene kant verzorgen we voor onze opdrachtgevers (wetenschappelijke) experimenten om meer te begrijpen hoe klanten reageren op muziek, geur, andere menukaarten en meer. Aan de andere kant delen we cases in inspiratiesessie, presentaties en trainingen.

Doelgroep:

Op dit moment is 80% van de omzet van Nederlandse bedrijven en 20% van internationale bedrijven. De verwachting is dat dit stijgt.
Marketeers / operations verantwoordelijke en directie zijn aanspreekpersonen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Groen en oranje heeft het logo nu. Dat geeft wel iets energieks, maar beide kleuren hoeven niet te blijven (Wel bij voorkeur één kleur).
Daarnaast is het fijn als er een gemakkelijk beeldmerk is wat op vervolgbladen / vervolgpagina's van een PPT e.d. gebruikt kan worden. Hier gebruiken we bv nu de balletjes voor.

New Beginnings
  • Logo & Huisstijl # 238637 voor Logo en huisstijl: weet jij de woorden  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer New Beginnings:

      Nog een alternatiefje.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 238607 voor Logo en huisstijl: weet jij de woorden  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer New Beginnings:

      Beste, hierbij mijn concept. Ik denk dat het logo voor zich spreekt. Duidelijk leesbaar, gebruik van uw huidige kleuren en een tijdloze vormgeving.

      Benieuwd naar uw feedback.
      Gegroet,
      Filip

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network