Ontwerp een fris logo die ruimte, kracht en rust uitstraalt voor mijn coachingspraktijk

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: volledig
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 31-05-2014 12:27
  • Datum einde : 28-06-2014 12:24
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf,jpg,eps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 60
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een fris logo en dito huisstijl voor mijn coachingspraktijk die ruimte, rust en kracht uitstraalt. Ik wil het logo graag gaan gebruiken als herkenning van mijn coachingspraktijk. Het logo zal gebruikt worden in alle communicatie en dient als uitnodiging voor mensen om zich geaccepteerd en thuis te voelen in mijn praktijk. Daarbij wil ik graag dat er gebruik wordt gemaakt van bijgevoegde foto als basis voor de kleurstelling. Tevens wil ik graag dat de foto in verbinding staat met het logo en de huisstijl. De foto zie ik graag verwerkt in het visitekaartje. De foto wordt ook gebruikt als basis voor mijn website (in ontwikkeling) en bij mijn profiel op facebook (https://www.facebook.com/volledigcoaching?ref=hl). Mijn voorkeur gaat uit naar een rustig logo.

Bedrijfsomschrijving:

Mijn bedrijfsnaam is Volledig Coaching. De naam volledig coaching is ontstaan door de woorden "vol" wat staat voor een vol hoofd en "ledig" wat staat voor het leegmaken daarvan. Ik ben een MatriXcoach en coach mensen adhv de MatriXmethode. Dit is een cognitieve gesprekstechniek, die, waar nodig, wordt ondersteund door het maken van tekeningen of spelmateriaal. Ik heb een eenmanszaak en geef coachings in mijn eigen praktijk vanuit huis, maar ook op locatie door het hele land, bij privépersonen, scholen en instellingen. Tevens geef ik coachings via Skype. Ik geloof in het creeeren van ruimte en bied mensen de ruimte om te mogen zijn wie ze zijn. Door een coaching komen mensen weer in hun eigen kracht te staan. Mijn bedrijfsfilosofie is: "ruimte creeeren om te mogen zijn".

Doelgroep:

Mijn doelgroep bestaat uit mensen van alle leeftijden, die visueel zijn ingesteld (beelddenkers), mensen met leer-, emotionele en gedragsproblemen in alle categorieën (denk daarbij ook aan dyslexie, dyscalculie, autisme, mensen met angsten voor honden, tandartsangst, vliegangst, belemmerende overtuigingen, faalangst etc.). Tevens coach ik mensen die problemen hebben met zindelijkheid (bedplassen, broekpoepen) en eetproblemen hebben (bijvoorbeeld problemen met afvallen). Veel van deze mensen hebben de klacht "een vol hoofd" te hebben. Ik coach hen om het hoofd op te ruimen waardoor er weer ruimte ontstaat, voor andere zaken. Het gevoel van ruimte is heel erg belangrijk voor me. In mijn praktijk bied ik de ruimte om te mogen zijn wie ze zijn, zonder daarbij schaamte te hoeven ervaren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De basis dient een blauwe kleur te bevatten. De bijgevoegde foto dient daarbij als basis voor de kleurstelling en moet in verbinding staan met het logo en de huisstijl. Ik kies voor blauw vanwege de associatie met ruimte (lucht), kracht, rust en frisheid. Het lettertype moet modern zijn, maar met name rust en kracht uitstralen. Daarnaast vind ik het belangrijk dat het logo rustig is.

likefollow
  • Logo & Huisstijl # 354614 voor Ontwerp een fris logo die ruimte, kracht en rust uitstraalt voor mijn coachingspraktijk wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer likefollow:

      Hierbij de bijpassende visitekaartjes.

    2. volledig zegt :

      Heel erg bedankt voor de genomen moeite. Maar dit is niet de uitstraling die ik zoek.

      Met volledige groet,

      Anuschka

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 354610 voor Ontwerp een fris logo die ruimte, kracht en rust uitstraalt voor mijn coachingspraktijk wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer likefollow:

      Beste opdrachtgever,

      ik hoop dat dit logo de rust en de ruimte uitstraalt die je graag op je (potentiële) klanten wil overbrengen. De tinten zijn mijns inziens rustgevend en passend bij de foto. Het beeldmerk kun je interpreteren als dat wat je wilt bewerkstelligen bij je klanten: tot bloei komen!
      Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen inspireren en ben benieuwd naar je beoordeling.

      Maria.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network