Ontwerp een SKOFTIG logo (en huisstijl) voor een rollende keuken!

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: SKOFTIG
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 10-07-2013 22:00
  • Datum einde : 17-07-2013 21:59
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 43
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een stoer en landelijk logo voor een nieuwe rollende keuken die op events komt te staan. De rollende keuken is een keuken gebouwd op een bakbrommer. De titel van het bedrijf is genaamd SKOFTIG. SKOFTIG richt zich op consumenten die gezond en vers willen eten. Dit kan tijdens een bezoekje aan een event of feestje zijn of op de werkvloer. SKOFTIG staat voor verse producten uit West-Friesland (Noord-Holland), gezond, van het seizoen en lokaal.

We zijn op zoek naar een logo en huisstijl voor ons bedrijf. Dit bestaat uit een logo voor de verzamelnaam SKOFTIG en de volgende submerken: SKOFTIG lekker - SKOFTIG goed - SKOFTIG gezond.

Ook zijn we op zoek naar huisstijlelementen die we kunnen gebruiken op de menukaart, de website, de bakbrommer en de facebookpagina. Denk aan lettertype en kleurgebruik.

We willen het logo en de huisstijl in onze communicatie gebruiken: op de bakbrommer, in advertenties, op visitekaartjes en op de toekomstige website/facebookpagina. Het logo dient geschikt te zijn voor doorontwikkeling binnen onze diverse subdiensten en -merken die wij in de toekomst gaan opstarten, zoals een groentebox (SKOFTIG gezond) en een cateringfaciliteit (SKOFTIG goed).

Bedrijfsomschrijving:

SKOFTIG is een nieuw bedrijf dat opgericht wordt door twee vriendinnen. SKOFTIG biedt de consument een gezonde en verse hap tijdens een bezoek aan een event of feest. Elk event of feest heeft zijn eigen karakter en bij elke gelegenheid hoort dan ook een andere menukaart. De producten van SKOFTIG komen uit West-Friesland; direct bij de boer vandaan. De ingrediënten zijn altijd vers, landelijk en seizoensgebonden. SKOFTIG houdt van simpel. Simpel in haar hapjes; niet duur maar wel (h)eerlijk!

SKOFTIG heeft de intentie om door te groeien naar een gezond concept waarbij de verse producten uit West-Friesland uiteindelijk bij de consument terecht komen. Dit kan via een groentebox die wekelijks bezorgd wordt en de consument helpt om gezond en vers te eten. Of via een cateringpunt waar alleen verse en eerlijke producten uit West-Friesland geserveerd worden.

Doelgroep:

SKOFTIG richt zich op de bewuste vrouw en man die graag (h)eerlijk eet. Dit hoeft niet perse biologisch te zijn, maar wel gezond en vers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Must haves:
- Lettertype: STENCIL (of een vergelijkbaar lettertype)

KrisOntwerpt
  • Logo & Huisstijl # 231423 voor Ontwerp een SKOFTIG logo (en huisstijl) voor een rollende keuken! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer KrisOntwerpt:

      Voor de volledigheid ook nog de 3 varianten van de tweede uitwerking van het logo.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 231417 voor Ontwerp een SKOFTIG logo (en huisstijl) voor een rollende keuken! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer KrisOntwerpt:

      Ook op een foto zou het logo (bijvoorbeeld) in zwart wit goed uit komen.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 231416 voor Ontwerp een SKOFTIG logo (en huisstijl) voor een rollende keuken! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer KrisOntwerpt:

      Hierbij een andere variant van het logo. Ook hierbij zouden de submerken een andere kleur krijgen.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 231415 voor Ontwerp een SKOFTIG logo (en huisstijl) voor een rollende keuken! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer KrisOntwerpt:

      Ik heb 3 varianten van een logo gemaakt. De submerken komen er onder te staan, en hebben allemaal een andere kleur. Zo kun je blijven variëren maar blijft het logo herkenbaar. Het lettertype en de losse stijl van tekenen vind ik bij de festival sfeer passen, en sluiten mooi aan bij het thema (h)eerlijk eten.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network