Restyle Logo FOLAT BV
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: FOLATBV
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 419.00
- Datum start : 21-10-2014 20:41
- Datum einde : 20-11-2014 20:41
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 127
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Restyle logo
Nu wil Folat na 20 jaar haar logo aanpassen naar wat past in deze tijd. Een moderner en frisser logo die wel de herkenbaarheid van Folat behoud.
Wat wil Folat
Folat wil graag een moderner logo, dat past in deze tijd en nog steeds herkenbaar Folat is.
Het moet toepasbaar zijn op standaard huistdragers zoals; briefpapier ennveloppen enz. Maar ook op brochures, signing,
website enz.
Bedrijfsomschrijving:
FOLAT werd opgericht in 1993 door Alex Adrichem en Marc Mulckhuyse.
Met een passie voor ballonnen en feest artikelen werd het eerste begin gemaakt vanuit een
garage van 50 m2. Eerst als distributeur voor merken zoals Anagram, Amscan en Qualatex, later werden daar eigen
producten aan toegevoegd. Met een innovatieve en frisse benadering van de markt, hebben ze het bedrijf opgebouwd tot een team van meer dan 46 personen in 5 landen en verkoop van producten in heel Europa.
Na meer dan twintig jaar ervaring als fabrikant van feest artikelen en distributeur van sterke merken en licenties, werkt Folat nu aan verdere groei. Folat is verantwoordelijk voor een sterke ontwikkeling van de catagorie “feest artikelen” in Europa. Als resultaat daarvan is Folat een van de top 3 leveranciers van feestartikelen in Europa.
Ter verwezenlijking hiervan, stelt het bedrijf hoge eisen aan de bedrijfsvoering en zorgt voor goede samenwerking met haar klanten en partners.
Folat is uitgegroeid tot een van de grootte spelers op de markt. Wij leveren aan feestwinkels, maar ook diverse grote ketens, o.a.: Albert Heijn, Kruidvat, Action, Hema, Bart Smit, Inter toys en anderen.
Doelgroep:
Folat is uitgegroeid tot een van de grootte spelers op de markt. Wij leveren aan feestwinkels, maar ook diverse grote ketens, o.a.: Albert Heijn, Kruidvat, Action, Hema, Bart Smit, Inter toys en anderen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Belangrijk voor het nieuwe logo en huistijl:
- herkenbaarheid
- kleuren behouden
- Corporate uitstraling
- Betrouwbaarheid
- Internationaal
Zuid Design
-
-
Toelichting van de designer Zuid Design:
Met dit logo heb ik geprobeerd aan de gewenste kenmerken te voldoen.
Het logo is gemoderniseerd en heeft een fris uiterlijk van de hedendaagse tijd.
Tevens behoud het logo kenmerken van het oude logo, maar met een vernieuwende twist.
De kleuren hebben de gevraagde PMS waardes.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Zuid Design:
Ik heb geprobeerd hiermee een strak, modern, zakelijk en tijdloos logo neer te zetten.
De rode 'O' staat natuurlijk voor een (zwevend) ballonnetje.
Uiteraard zijn wijzigingen of de doorvoer naar een huisstijl mogelijk indien gewenst. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
FOLATBV zegt :
Bedankt voor je inzendingen. Beoordeel de ontwerpen met 2 anderen. Kom er zo snel mogelijk op terug.
-
FOLATBV zegt :
Wordt op dit moment als beste beoordeeld. Maar wij willen toch een modernere uitstraling. Ik denk dat marketing een wat luxere uitstraling bedoelt. Blijft lastig omschrijven. Hoop dat je hier iets aan hebt.
-
Zuid Design zegt
Bedankt voor de reactie.
Ik heb er absoluut iets aan en begrijp wat jullie bedoelen.
Het logo kan nog beter worden gemoderniseerd en een luxere uitstraling krijgen.
Ik ga ermee aan de slag. Hopelijk staan jullie open voor een nieuwe input van het logo. Ik streef er absoluut naar om een ontwerp naar tevredenheid te maken. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Zuid Design:
Het nieuwe logo toegepast in een huisstijl.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-