THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Theatertainment
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 11-07-2013 12:50
  • Datum einde : 25-07-2013 12:48
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 82
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

‘De Komedie Compagnie’ is een commercieel theaterbedrijf, actief in Vlaanderen en Nederland, en bestaat binnenkort 5 jaar. Daarom willen we onze look & feel volledig vernieuwen.
Merknaam voor logo: DE KOMEDIE COMPAGNIE
Slogan (al dan niet verwerken in logo – dit beslissen we a.d.h.v. de ontwerpen): “Je leeft als je lacht”

Graag deze zaken verwerken op briefpapier, enveloppen en visitekaartjes.

Om mee te nemen in het achterhoofd:
Bedoeling is ook om het nieuw logo en de vernieuwde huisstijl te integreren op al onze affiches van toekomstige komedies. Hou er rekening mee dat we met het nieuwe materiaal een soort ‘passe partout’ affiche kunnen maken die de basis zal vormen voor al onze theaterproducties. Daarop is het belangrijk dat de info in een duidelijk lettertype vermeld staat en goed zichtbaar opvalt met een vaste header en footer. Deze ‘passe partout’ affiche is steeds in dezelfde kleur met vastgelegde fonts en vertrekt vanuit de nieuwe look & feel van het bedrijf.
Op deze ‘passe partout’ komt enkel de volgende basisinfo:
1. NIEUW LOGO
2. SLOGAN
3. THEATER ELCKERLYC – ANTWERPEN
4. 070/691.002.
5. 18/10 – 17/11 (als voorbeeld)
6. www.dekomediecompagnie.be (al dan niet vermelden met www ervoor)

De verschillende komedies krijgen dan een eigen look & feel, afhankelijk van de titel, inhoud, enz… Dit noemen we dan het promotiemateriaal per productie. Hoe sterker het nieuw logo en de nieuwe huisstijl, hoe minder we telkens opnieuw die producties afzonderlijk dienen te promoten. We werken hiermee duidelijk aan herkenbaarheid door herhaling.

Bedrijfsomschrijving:

De Komedie Compagnie brengt kwalitatieve, populaire komedieproducties, zoals volkse komedies, kluchten, blijspelen, satires, zwarte komedies, enz… We werken hiervoor samen met professionele acteurs.

De Compagnie is mee verantwoordelijk voor de professionele ontwikkeling van komedie en we verheven dit genre tot een evidente professionele theatervorm. De geboden kwaliteit maken we toegankelijk voor een breed en gevarieerd publiek.

Doelgroep:

Gevarieerd publiek tussen 9 en 99 jaar. Mensen die graag lachen, levenslustig zijn en houden van volks theater op professioneel niveau.

Onze klanten zijn arbeiders, werklozen maar ook notarissen, bedrijfsleiders, theaterliefhebbers, bekende mediafiguren en politici.

Gemiddelde leeftijd ligt momenteel boven de 45 jaar. We willen met de nieuwe stijl ook jongere mensen warm maken en aantrekken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Hebben geen voorkeur qua kleur zolang het warm, aantrekkelijk en stijlvol is. Belangrijk is dat het geheel een professionele, kwalitatieve uitstraling heeft en uitnodigend is.

Alles dient er op te wijzen dat de mensen bij ons van een ‘rijke’ theaterbeleving zullen genieten.

Wij opteren ook voor een ‘zie’ logo en veel minder voor een ‘lees’ logo (wat het nu is), dit om de herkenbaarheid te vergroten die dan weer aanzet tot kopen. Het is ook belangrijk dat onze core business ‘komedie & theater’ verwerkt zit in het logo.

eve31
  • Logo & Huisstijl # 233539 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer eve31:

      Avec un effet

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 233534 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer eve31:

      Bonjour, voici avec d'autres couleurs.
      Bien cordialement, Evelyse

    2. Theatertainment zegt :

      Merci beaucoup pour cette suggestions avec autres couleurs. Le logo avec 'un effet' est moins utile.

      Bien cordialement,

      Dirk

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 231599 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer eve31:

      Bonsoir, voici une mise en situation du logo. Il peut être décliner sur fond noir, rouge ou blanc.

    2. Theatertainment zegt :

      Merci pour votre suggestion.
      Je m'excuse aussi pour la réponse tardive. Était juste en vacances.

      Cette proposition est également jugé très utile, c'est une conception solide avec des couleurs distinctives.

      Ce ne sera pas un choix facile.

      Merci,

      Dirk VV

    3. eve31 zegt

      Bonjour, j'espère que vous avez bien profité de vos vacances.
      Je vous remercie pour votre commentaire, ne voyant aucune note je pensais que ça ne vous plaisez pas.
      Voulez-vous que j'apporte des modification ou d'autres choix de couleur ?

      Merci
      Evelyse

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 231516 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. eve31 zegt

      Voici une variante de ma première idée.

    2. eve31 zegt

      PROJET 1

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 231161 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 231155 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Theatertainment zegt :

      Belle utilisation de vos conceptions. Intéressant de voir comment il peut regarder sur A4, etc... Les couleurs ne sont pas courrant et donc innovante. Pour nous, cette proposition est certainement une option. Merci beaucoup, Dirk VV

    2. eve31 zegt

      Je vous remercie, je trouve aussi intéressant de casser le concept classique du théâtre et de m'intéresser plutôt à la comédie. Je vous fait tout de même une proposition plus classique dans mon projet 1.
      Bien cordialement,
      Evelyse

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 231150 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 231140 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. eve31 zegt

      Bonjour, vous n'avez rien à dire concernant cette proposition ? merci

    2. eve31 zegt

      PROJET 2

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 230702 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Theatertainment zegt :

      Merci pour votre nouvelle proposition. Cette 'fonts' nous trouvons approprié. C'est ludique, mais a encore la classe. Cependant, les cas eux-mêmes sont insuffisants comme une seule entité (nom, icône et slogan). Je pensais par exemple 'i' dans les mots à la fois long et utiliser le mot «komedie» et le mot «compagnie». Ces mots sont aussi bons les uns que les autres? Juste une idee...

      J'espère que vous avez quelque chose à notre retour?

      Cordialement,

      Dirk VV

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 230520 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Theatertainment zegt :

      Entreprise et serré. L'idée de «o» à utiliser comme les yeux comme nous avons réussi.
      J'espère que vous avez quelque chose à notre retour?

      Cordialement,

      Dirk VV

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 230385 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer eve31:

      Bonjour, je suis française et j'utilise google traduction.
      Voici ma proposition, si vous n'aimez pas, je vous proposerai autre chose.
      A bientôt, Evelyse
      •••••••••••
      Hello, I'm French and I use google translation.
      Here is my suggestion, if you do not, I will propose something else.
      Soon, Evelyse

    2. Theatertainment zegt :

      Merci pour votre coloboration.
      Nous cherchons un logo moins figurative, donc plus iconique et moderne.On doit etre plus créative avec les mots.
      Merci et a bientôt
      Dirk VV

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network