Bedrijfsnaam voor online marketing bureau

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: dennism
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 99.00
  • Datum start : 14-04-2013 16:05
  • Datum einde : 30-04-2013 15:55
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 134
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Als startend online marketing bureau ben ik op zoek naar een pakkende en onderscheidende bedrijfsnaam, welke de dienstverlening goed beschrijft en/of origineel van aard is met een kwinkslag richting de dienstverlening.

Onderstaand een aantal richtlijnen:

- Bedrijfsnaam dient voldoende onderscheidend vermogen te hebben.

- Bedrijfsnaam mag niet in strijd zijn met bestaande handelsnamen of merken.

- Alle domeinnamen (o.a. .nl en .com) dienen beschikbaar te zijn.

- Graag een bedrijfsnaam die de activiteiten als online marketing bureau duidelijk maken óf welke een mooie originele opzet/verwijzing hebben. Gelieve géén gebruik te maken van woorden als SEO, SEA en AD, omdat deze te beperkt zijn voor alle diensten die worden aangeboden. Originele merknamen (welke niet direct de dienstverlening beschrijven) worden eveneens zeer gewaardeerd, mits er enigszins een verklaring is voor gebruik van de naam voor een online marketing bureau.

- Gelieve geen bedrijfsnamen met cijfers.

- Engelstalige bedrijfsnaam gewenst, welke in overige belangrijke talen (o.a. Frans, Spaans en Duits) geen vreemde vertalingen oplevert.

Bedrijfsomschrijving:

Als startend online marketing bureau ligt de focus voornamelijk op het voor klanten realiseren van meer omzet uit online kanalen. Het verhogen van het aantal conversies (o.a. verkopen en ingevulde contactformulieren) is daarbij van eminent belang.

Dienstverlening zal bestaan uit:

- Online adverteren (o.a. via Google Adwords (SEA) en Facebook)

- Zoekmachine optimalisatie (SEO) inclusief linkbuilding

- E-mailmarketing

- Conversie-optimalisatie (o.a. multivariate testing)

- Verzorgen van trainingen op online marketing gebied

Doelgroep:

ZZP'ers en MKB.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

faranti.com
  • Bedrijfsnaam # 206561 voor Bedrijfsnaam voor online marketing bureau wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer faranti.com:

      Sorry Dennis, bij mn vorige MARKETCREW inzending hier heb ik "commentaar" en "uw naamsvoorstel" blijkbaar omgewisseld. Dus bij deze, op de goede manier. MARKETCREW, al dan niet met voorvoegsel "DE" of "THE". Universeel, makkelijk te onthouden, wijst op hetgene wat je wil doen en alle extenties buiten de .com zijn nog beschikbaar voor een website.

      Vriendelijke groeten, Joris.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Bedrijfsnaam # 206560 voor Bedrijfsnaam voor online marketing bureau wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer faranti.com:

      MARKETCREW

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Bedrijfsnaam # 206240 voor Bedrijfsnaam voor online marketing bureau wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer faranti.com:

      Beste,

      ons voorstel is catchy, kort maar krachtig. Alle domeinextenties zijn beschikbaar (.com, .nl, .be, .eu,...).

      Hopelijk tot snel!

    2. dennism zegt :

      Graag een toelichting op de gekozen bedrijfsnaam? Alvast bedankt!

    3. faranti.com zegt

      Beste Dennis, de bedrijfsnaam op zich heeft geen samengevoegde betekenis maar de naam blijft identiek en catchy in alle Europese talen (wij hebben hier verschillende Europese nationaliteiten werken), is niet in strijd met andere bedrijfs -en merknamen, valt op én heeft àlle domeinextensies beschikbaar voor een complete vertegenwoordiging op het internet (was zeer schaars is tegenwoordig).

      Soms is in onze ogen een catchy naam belangrijk dan een samenvoegsel van 2 betekenisvolle dingen.

      Vriendelijke groeten,
      Joris.

    4. dennism zegt :

      Beste Joris, bedankt voor je toelichting. Het hoeft van mij ook niet perse een samenvoeging te zijn van 2 of meer woorden. Ik vind dat achter de bedrijfsnaam wel minimaal een betekenis moet zitten, wil het zinnig zijn om te gaan gebruiken. Vandaar mijn bedenkingen bij deze bedrijfsnaam. Mocht je nog meer originele catchy ideeen hebben dan hoor ik dat graag. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Dennis.

    5. faranti.com zegt

      Hoi Dennis, tuurlijk dat versta ik. Ik had "marketcrew" (al dan niet met "de" of "the" ervoor) dan nog willen voorstellen. Enige nadeel is hiervan dat de .com extensie al weg is, de .nl en alle andere extenties zijn nog vrij.

      Laat maar even weten wat je'r van vind Dennis.

      Vriendelijke groeten,
      Joris.

    6. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network