Bedrijfsnaam voor online marketing bureau

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: dennism
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 99.00
  • Datum start : 14-04-2013 16:05
  • Datum einde : 30-04-2013 15:55
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 134
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Als startend online marketing bureau ben ik op zoek naar een pakkende en onderscheidende bedrijfsnaam, welke de dienstverlening goed beschrijft en/of origineel van aard is met een kwinkslag richting de dienstverlening.

Onderstaand een aantal richtlijnen:

- Bedrijfsnaam dient voldoende onderscheidend vermogen te hebben.

- Bedrijfsnaam mag niet in strijd zijn met bestaande handelsnamen of merken.

- Alle domeinnamen (o.a. .nl en .com) dienen beschikbaar te zijn.

- Graag een bedrijfsnaam die de activiteiten als online marketing bureau duidelijk maken óf welke een mooie originele opzet/verwijzing hebben. Gelieve géén gebruik te maken van woorden als SEO, SEA en AD, omdat deze te beperkt zijn voor alle diensten die worden aangeboden. Originele merknamen (welke niet direct de dienstverlening beschrijven) worden eveneens zeer gewaardeerd, mits er enigszins een verklaring is voor gebruik van de naam voor een online marketing bureau.

- Gelieve geen bedrijfsnamen met cijfers.

- Engelstalige bedrijfsnaam gewenst, welke in overige belangrijke talen (o.a. Frans, Spaans en Duits) geen vreemde vertalingen oplevert.

Bedrijfsomschrijving:

Als startend online marketing bureau ligt de focus voornamelijk op het voor klanten realiseren van meer omzet uit online kanalen. Het verhogen van het aantal conversies (o.a. verkopen en ingevulde contactformulieren) is daarbij van eminent belang.

Dienstverlening zal bestaan uit:

- Online adverteren (o.a. via Google Adwords (SEA) en Facebook)

- Zoekmachine optimalisatie (SEO) inclusief linkbuilding

- E-mailmarketing

- Conversie-optimalisatie (o.a. multivariate testing)

- Verzorgen van trainingen op online marketing gebied

Doelgroep:

ZZP'ers en MKB.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network