Wanted: bedrijfsnaam voor lichaamstaal training en coaching startup

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Body language startup
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 31-03-2015 11:10
  • Datum einde : 09-04-2015 11:06
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 119
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben op zoek naar een bedrijfsnaam voor het bedrijf dat ik aan het opstarten ben. Bij voorkeur een Engelse naam die enigszins verwijst naar wat het bedrijf doet - hoeft niet exact, mag ook indirect of symbolisch. Een catchy is zeker een pre, iets wat lekker in de mond ligt ook voor Nederlanders.

Bedrijfsomschrijving:

Wie ben ik?
Ik ben een jonge vrouw, afgestudeerd psycholoog met een specialisatie in lichaamstaal training en coaching. Als professional ben ik serieus met mijn werk bezig, maar creëer vaak een toegankelijke en redelijk informele sfeer. Dit mag in de bedrijfsnaam terug komen.

Wat doet het bedrijf?
Ik geef lichaamstaal training en coaching aan allerlei verschillende doelgroepen, veelal business, maar ook trainingen en workshops voor particulieren. Een professionele uitstraling in de naam in wenselijk.

Ik help mensen om hun communicatie te verbeteren: effectief communiceren en doelen bereiken. Voornamelijk non-verbale communicatie en ook een stukje verbale communicatie. Dit doe ik bijvoorbeeld door hen te trainen in het lezen en het effectief inzetten van lichaamstaal. Bijvoorbeeld in werkgerelateerde situaties zoals bij leiding geven, presenteren, gezag en zelfvertrouwen willen uitstraling, bij onderhandelingsgesprekken, bij het solliciteren, etc. Ook kunnen individuen gecoacht worden op hun lichaamstaal zodat zij effectiever en authentieker kunnen communiceren. Ik geef ook trainingen voor particulieren omtrent lichaamstaal en dating, lichaamstaal voor hulpverleners en therapeuten, lichaamstaal voor beveiligers (zoals op schiphol) en justitieel personeel (penitentiaire inrichtingen). Een brede doelgroep dus. Iedereen gebruikt immers lichaamstaal.

Ik hoop dat de bovenstaande informatie inspiratie creëert voor het bedenken van een bedrijfsnaam.

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network