Bedrijfsnaam + Logo + Huisstijl voor uitzendorganisatie

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Hatizzz
  • Categorie: Bedrijfsnaam & logo
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 11-11-2011 11:11
  • Datum einde : 09-12-2011 11:26
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 18
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het gaat hierbij om Bedrijfsnaam, Logo en Huisstijl

BEDRIJFSNAAM:
Trefwoorden: Open, eerlijk, realistisch, Snel geregeld, down to earth, no nonsense.
Korte krachtige naam. ook beschikbaar bij KVK en website (nl.)

LOGO:
Zakelijke basic uitstraling.
Inmmiddels heb ik een ontwerp (template) voor de website uitgekozen, wellicht wel handig om de indeling van de webpagina te bekijken, zie onderstaande link. De kleuren mag je zelf bepalen maar de kleur van de bovenbalk, waarin het logo staat, wordt waarschijnlijk donkergrijs of lichtgrijs, dus het logo moet zowel op een lichte als donkere achtergrond leesbaar zijn.

Het logo zal op de website worden geplaatst binnen deze afmetingen:
Breedte: 265 pixels
Hoogte: 70 pixels

Het logo graag aanleveren als vector afbeelding (EPS).

De link waar het ontwerp staat: http://www.myspott.nl/ontwerpen/2+doelgroepen3f+1+site!
(scroll naar beneden en klik op de template genaamd: 2 doelgroepen? 1 site!)

HUISSTIJL
Graag zou ik ook een huisstijl willen hebben voor briefpapier, envelop, visitekaartje aansluitend op Logo uiteraard.

BESTANDSFORMATEN
De benodigde bestandsformaten: Ik heb hier niet veel verstand van maar het moet in ieder geval bruikbaar zijn voor de website en ik moet het kunnen laten drukken bij de drukker.
Indien je precies wilt weten in welke bestandsformaten je zou moeten leveren dan kan ik het wel navragen.

Bedrijfsomschrijving:

Nieuw te starten uitzendbureau die zich richt op functies op lager en middenhoog niveau. U kunt hierbij denken aan productiebanen, groenvoorziening, bouw, call center, (licht) administratief etc.
In de toekomst wellicht een uitbreiding naar functies op hoger niveau.

Trefwoorden: Open, eerlijk, realistisch, down to earth, no nonsense, mooie verhalen
kennen we niet dus vertellen we ook niet.

Doelgroep:

Opdrachtgevers (klanten) : Grote MKB-ers tot multinationals.
Opdrachtnemers (medewerkers: LBO tot MBO+ (in de toekomst wellicht HBO)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De kleuren mag je zelf bepalen maar de kleur van de bovenbalk (op de website), waarin het logo staat, wordt waarschijnlijk donkergrijs of lichtgrijs, dus het logo moet zowel op een lichte als donkere achtergrond leesbaar zijn.

Social Network