Doorontwikkelen beeldmerk&logo voor sportvoeding- en superfoods webshop

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: sportvoedingweb
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 27-01-2014 16:27
  • Datum einde : 21-02-2014 16:25
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 64
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

DOORONTWIKKELEN BEELDMERK&lOGO
Ons huidige logo past niet binnen de nieuwe visie. Het logo is tevens in huidige vorm niet sterk genoeg als naam of beeldmerk. Het nieuwe logo en beeldmerk zullen we gaan gebruiken bij de productontwikkeling van bijvoorbeeld een eigen supplementen lijn en sportkleding. Hoewel we niet al te veel willen vervreemden van onze huidig doelgroep (fitness en bodybuilding) willen we ook de groep duursporters (hardlopen, fietsen, schaatsen en zwemmen)meer aanspreken.

Bedrijfsomschrijving:

Sportvoedingweb.nl is een webshop in supplementen en sportvoeding. De komende tijd gaat de gehele layout aangepast worden en de (door-)ontwikkelen van het logo is daar de eerste aanzet toe.

Doelgroep:

Primair sportieve mensen tussen de 20-55 jaar. Het is van belang zowel mannen als vrouwen aan te spreken. Iedereen van jong tot oud die bewust bezig is met zijn gezondheid.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Vereiste beeldmerk/logo;
Het logo zal bij voorkeur in de huidige kleur uitgevoerd moeten worden en dient het gevoel van kracht en gezondheid uit te stralen. We zoeken hierbij naar een strak beeldmerk welke ook ZEER geschikt is om in zwart/wit te gebruiken en op producten, zoals (sport)kleding en een eventuele supplementen lijn, tevens zal het op onze verzendverpakkingen gedrukt moeten kunnen worden. Het logo dient hierbij ook rust uit te stralen. Hierbij mogen de eigenschappen van het bedrijf terugkomen; health, beweging, wellness en kracht.

Kleurgebruik: bij voorkeur de kleur rood (#bf0000) die we nu gebruiken, al staan we open voor (betere) suggesties.

Social Network