Equinext

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Equinext
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 125.00
  • Datum start : 05-03-2015 09:15
  • Datum einde : 19-03-2015 09:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 27
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een logo voor een bedrijf dat ruiters helpt met het verbeteren van prestaties, naast het paard. Het logo moet het merk Equinext versterker en er een beeld bij geven. Het moet een simpel en sterk logo worden, niet te veel poespas, maar ook zeker niet abstract. Het logo zal gebruikt worden op de site en op papier. De naam mag er in verwerkt zijn, maar dat hoeft niet.

Het kernidee is voornamelijk de balans tussen ruiter en paard, een zeker evenwicht wat er bestaat. Kernwoorden: Aanvullen, balans, Ying-yang.

Bedrijfsomschrijving:

Equinext biedt ruiters trainingen om hun prestaties te verbeteren. Deze trainingen vinden plaatst naast het paard, maar zijn wel zeer sportspecifiek. Er wordt dus altijd een directe link gemaakt naar de handelingen op het paard. De trainingen worden aangeboden in de vorm van small-group trainingen, maar ook clinics, workshops en individuele begeleiding zijn mogelijk.

Doelgroep:

Ruiters. Kenmerken van de specifieke doelgroep:

- 8 tot 100 jaar
- meer vrouwen dan mannen
- mensen met een passie voor dieren
- mensen met sportdoelen
- maken regelmatig tot vaak gebruik van social media en internet

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleur: Fris en sterk, aangezien het om sport/gezondheid gaat
Musthave: een paard, het liefst met een mens erbij (hoeft niet er op)

Voorkeuren: logo's met lijnen of een silhouet spreken mij vaak erg aan

Social Network