Gezongen Telegram

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: KillaBaloo
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 29-11-2012 13:42
  • Datum einde : 20-12-2012 13:36
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 34
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor ons nieuw product, het gezongen telegram, zoeken wij een logo. Het Gezongen Telegram is de moderne versie van het zingende telegram: de postbode die naar de jubilaris toe komt en een liedje zingt. Gezongen Telegram maakt een filmpje van een typetje (dat zijn momenteel drie typetjes, maar in de toekomst komen er meer bij), die een aangepaste tekst zingt op de muziek van een bekend liedje. Dit filmen we tegen een greenscreen achtergrond en maken er daarna een leuk samengevoegd filmpje van. Het eindresultaat zetten we op een USB-stick en deze versturen we, vergezeld van een 'telegram' naar de ontvanger. In de brief staat ook een link naar een Youtube URL, waar we het filmpje ook, verborgen, neerzetten.

Het logo wordt gebruikt op de website, op het telegram en alle andere uitingen van Gezongen telegram.

Kernwoorden voor het logo zijn: fun, betrouwbaarheid, stijlvol, levensvreugde, kwaliteit.

als u besluit om mee te doen zal ik u vanzelfsprekend wat voorbeelden van de filmpjes laten zien.

Bedrijfsomschrijving:

Gezongen Telegram is een alternatief voor virtuele wenskaarten, wenstaarten en andere producten die bij een jubileum, verjaardag of andere feestelijk gelegenheid gebruikt worden. We maken gefilmde gepersonaliseerde boodschappen die we al dan niet anoniem aanbieden aan de ontvanger, afhankelijk van de wens van de opdrachtgever.




Doelgroep:

Individuele Nederlanders en Vlamingen van 35 tot 55 jaar, wereldwijd.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Wij willen geen veelkleurig logo waar het de letters betreft. De achtergrond van de letters mag wel een feestelijke indruk maken. We willen graag een verwijzing naar de ouderwetse postbode, het telegram en/of de nostalgie. tevens moet het logo uitstralen dat het een moderne versie van voornoemde zaken is, dat gefilmd wordt, waarbij gezongen wordt en wat een verrassing én een feestje moet zijn voor de ontvanger.

Social Network