Wijnjij.nl

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Winjij
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 299.00
  • Datum start : 02-04-2013 21:27
  • Datum einde : 30-04-2013 21:16
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 90
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een hip fris logo met een strak design voor een nieuwe online wijn webwinkel / platvorm. Het logo mag absoluut geen druiventrossen / wijnvaten / wijnglazen of wijnflessen bevatten. Het logo moet een beeldmerk hebben.

Onze bedrijfsnaam bevat een woordgrapje. Wij & jij = wij n jij.
Hierdoor kan het woord wijn worden gevormd. Het leukst zou zijn als er iets wordt verzonnen rondom dit woordgrapje.

Het logo zal worden gebruikt voor marketingdoeleinden. T-shirts, auto sticker, social media, verpakkingsmateriaal, ons label wat aan elke wijnfles wordt bevestigd en ook op etiketten van flessen van ons eigen merk.

Bedrijfsomschrijving:

Het idee is om een webshop / wijnplatform te starten in de online wijnverkoop. Door middel van een website kunnen klanten eenvoudig wijn bestellen. De wijn wordt binnen enkele dagen bij de klant thuisbezorgd. Op de website is informatie te vinden over de soort wijn. Aan elke fles wijn die de klant ontvangt hangt een label met hierop informatie over de wijn, herkomst, verhaaltje van de boer en een recept. Naam en logo dienen ook op dit label te komen. Dit label kan de klant bewaren.
Zomaar wijn bestellen is een lastige opgaaf. Je wilt tenslotte weten wat je koopt. Wijnjij zal diverse keren per jaar een proeverij/tasting/ pop-up winebar organiseren. De proeverij is geen standaard proeverij met wit linnen en spuugbakken zoals je die wellicht kent. Bij ons komen klanten naar een winebar. Een tijdelijke winebar opgezet om kennis te maken met de wijnen van Wijnjij. In deze bar worden de wijnen van Wijnjij per glas geschonken en de beleving staat hier centraal. De wijnjij-borrel staat centraal in het concept van wijnjij.nl.

Doelgroep:

Mensen die online shoppen. Mensen die van wijn houden en mensen die van wijn willen gaan houden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Rituals
Suitsupply
Fromanteel

Social Network