Bureau voor naamgeving zoekt Logo & Huisstijl!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: RedPearl
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 10-02-2015 21:29
  • Datum einde : 19-03-2015 21:17
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 67
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een sterke naam is een afspiegeling van de waarden en filosofie achter een bedrijf, product of dienst, maar ook duidelijkheid, originaliteit en online-beschikbaarheid zijn doorslaggevende factoren.

Wij zijn de 'Men of Letters'. Een nieuw creatief bureau voor naamgeving.
Wij ontwikkelen namen voor bedrijven, organisaties, merken, producten en diensten. Ook ontwikkelen we pay-offs, slagzinnen en slogans.

We bieden een aantal pakketten waarmee wij op laagdrempelig wijze (lees: betaalbaar) en bovendien snel een excellente nieuwe naam ontwikkelen passend bij de wensen van de klant.

Het concept:
1. Men kiest één van de pakketten (prijs neemt toe naarmate wij meerdere namen ontwikkelen, meerdere naamrevisies bieden en de deadline tighter is.
2. De klant verteld over zijn bedrijf, product of dienst. Wat zijn de kernwaarden, waar is men naar op zoek. Vervolgens geeft men enkele voorbeelden van namen waarmee men veel affiniteit heeft.
3. Tenslotte wordt afgerekend en gaan wij over tot ontwikkeling.

Bedrijfsomschrijving:

Men of Letters is afkomstig van het onderscheid wat vroeger gemaakt werd tussen hen die konden lezen en schrijven en zij die dat niet konden; geletterde denkers. De naam is in de vergetelheid geraakt aangezien deze werd vervangen door de term 'intellectuelen'.

De keuze voor de naam Men of Letters heeft te maken met deze geschiedenis, daarnaast sluit 'Letters' zowel in het Nederlands als in het Engels aan op het alfabet; en daar ligt de basis voor naamgeving. Men of Letters is een krachtige naam die ambacht en kwaliteit uitstraalt. Deze linken wij aan vlotte teksten en dito denkwijze, waarmee we het gewenste totaalplaatje trachten te creëren. Tenslotte vormt de afkorting van Men of Letters; MOL, de eerste drie letters van de achternaam van de bedenken van het bureau voor naamgeving.

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Qua ontwerp van het logo plus huisstijl zoeken we naar balans tussen enerzijds ambacht, kwaliteit en traditie en anderzijds creativiteit, out-of-the-box denken en fris jeugdig elan. We staan open voor alle invullingen; logo naast de naam, erin verwerkt, de afkorting MOL als hoofdmoot, kleurcombinaties etc. zolang deze aansluiten op het totaalplaatje, het idee erachter.

Leef je uit!

Social Network