Internationale designvol logo en huisstijl voor een jong ambitieus bedrijf

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: NaomiHuisma
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 18-11-2012 23:26
  • Datum einde : 02-12-2012 23:12
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 68
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik wil een logo neerzetten wat dient voor een biologisch afbreekbaar product. Het idee is om "geen" logo, tevens huisstijl te presenteren aan de consument wat overspoelt wordt met groene kleuren , maar eerder een modern ontwerp om het woord "bio" te verlossen van zijn geiten wollen sokken cultuur.

Misschien een inspirerende tip: Hoe zou mijn logo in de toekomst bekeken worden door mijn afnemers als het (bijv) in 2050 de norm is dat bijna alle producten van biologisch afbreekbaar materiaal moet worden vervaardigd?


I want to represent a logo for a biodegradable product. The idea is "not" to choose a logo or corporate identity that represent "Bio" flooded with green colors. But rather a modern design that redeem the word "organic" from his woolen socks (culture).

Maybe an inspiring tip: How would my logo in the future be viewed by my clients in 2050 when it is the new norm to manufacture biodegradable materials

Bedrijfsomschrijving:

Internationaal verkocht product
Representatief Product is Kalyobag= shoppingtas(gemaakt van mais)

International selling product
Representable Product is Kalyobag= shoppingbag(made from mais)

Doelgroep:

groothandels, supermarktketens, detailhandel etc


Wholesale, supermarkets, retail etc

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Alles behalve groen!


Everything except green!

Social Network