Kompaso zoekt een proffesionele uitstraling

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: kompas
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 05-03-2013 12:32
  • Datum einde : 05-04-2013 12:28
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 34
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Kompaso heeft behoefte aan een professionele uitstraling en behoefte aan een visuele idientiteit, uitgewerkt naar logo, huisstijl (in de vorm van een webpagina) en een flyer.

Bedrijfsomschrijving:

Wat doet Kompaso: Kompaso heeft 4 expertises in huis om bedrijven te ondersteunen. Kompaso regelt de boekhouding, lost HR problemen op, maakt risicoanalyses en heeft een oplossing voor strategische marketing en communicatievraagstukken.
kernwoorden:
toonaangevend, betrokken, professioneel, mensgericht,lokaal

Doelgroep:

MKB met 10-50 werknemers op HBO nivo en/of kantoorpersoneel. Kleine zakelijke dienstverleners of een wat groter technisch of productiebedrijf. Geografische begrenzing: Utrecht en Gelderland (straal 25 km, Ede gld. Onze gesprekspartner is de directie, veelal HBO/HBO+ en in de leeftijd van 35/55 jaar.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

primair: zwart en kobaltblauw.
secundair:antraciet, zilver, wit

Kompaso betekent kompas in het Esperanto. Kompaso spreekt de universele taal van het ondernemerschap en biedt ondernemers een betrouwbaar kompas. We zien het kompas als symbool dan ook graag in enigerlei vorm terug in ons logo. Modern en tijdloos, moet 5 jaar mee gaan. Niet te actueel of tijdgeest gebonden. Weerspiegeling van klasse. Het ontwerp moet betaalbaar uitgevoerd worden, Geen extreme drukkosten. Uitgaan van digitaal drukwerk. Logo en huisstijl zijn voor wordpress, website, twitter en flyer.

Social Network