LEUK logo & huisstijl voor vastgoedstylist!

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Welkomhuis
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 06-03-2015 09:06
  • Datum einde : 19-03-2015 09:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 52
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Creatief logo & huisstijl van een startende jonge onderneming in vastgoedstyling. Het logo willen we gebruiken op de website, mailing, briefpapier, visitekaartjes, opdruk bus ed.
Volledige bedrijfsnaam: WelkomHuis
Onze dienst in vastgoedstyling, maar hoeft niet in het logo te staan. Ik houd van kort en krachtig.
Momenteel wordt er aan de website gebouwd. Dit wordt gedaan met een Wordpress template NUDGE. Bij voorkeur zouden we het logo passend aan deze sfeer willen. Lettertypes bij voorkeur niet te modern. Wel leuk vinden we de typemachine lettertype.
De kleur op de website kunnen we zelf aanpassen, vandaar dat we graag met zwart/wit/bruin of grijs in het logo werken.

Bedrijfsomschrijving:

WelkomHuis gaat huis eigenaren helpen hun huis beter te positioneren op de woningmarkt. Verschil maken in presentatie zodat ze uitblinken op sites als funda e.d. Doel: een snellere verkoop tegen de hoogst haalbare prijs.
De main focus ligt op leegstaande woningen en of inrichting van modelwoningen. Wij zijn in het bezit van eigen inboedels. Maar ook bewoonde woningen kunnen wij restylen met bestaande meubels.
Inspiratiebron voor ons interieur is VT Wonen en LOODS 5. Onze persoonlijke smaak is een Scandinavisch interieur. Weinig kleur, veel wit! Met dit soort spullen ga ik ook aan de slag.

Doelgroep:

De doelgroep is divers in de leeftijd categorie van 25 tot 65 als we spreken over de particuliere markt (huisverkopers). Verder samenwerkingsverbanden met makelaarskantoren, beleggers, woningcoöperaties en projectontwikkelaars.
Wij focussen ons op appartementen, eengezinswoningen en vrijstaande woningen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Jonge, creative ondernemers (29 en 32), welke graag het verschil maken.
- De naam zegt al veel dus een huisje als afbeelding liever niet.
- We houden van een RETRO LOOK en vinden ook een soort van STEMPEL leuk.
- Liever geen gebruik van felle kleuren of teveel kleuren.
- De basis van zwart grijs of wit is wat mij betreft oke, maar natuurlijk sta ik open voor uw creativiteit.
- Geen krullen of kitscherige uitstraling.
- Visitekaartjes en brief papier bij voorkeur niet te druk. Less is more :-)
- Passend bij het thema NUDGE van mijn Wordpress Template.

Zie pdf een aantal voorbeelden website sfeer en ook van anders logo's die ons aanspreken.

Social Network