Logo en huisstijl voor startende ZZP-er in Communicatie en training

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: StappersN
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 130.00
  • Datum start : 23-01-2012 16:17
  • Datum einde : 06-02-2012 16:11
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai, gif, tiff, eps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 15
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een herkenbaar logo welke we gebruiken in meerdere uitingen: website, drukwerk, social media. Een modern logo met frisse kleuren.

Kernwoorden:
Innovatie, vernieuwen, communiceren, waarmaken (van idee naar werkelijkheid), creatief denken, inspireren, verbinden, verandermanagement, persoonlijk, dynamisch, warm, intens, samen, integer.

Bedrijfsomschrijving:

De Hippe Snip is een startend en jong bedrijf (ZZP) welke zich richt op communicatie, training & workshops en procesbegeleiding.

Communicatie: Communicatieadvies, uitvoering van communicatiemiddelen en het schrijven van teksten.

Training & workshops: creatief denken, zelfontwikkeling, mindmappen, spelvormen en het ontwikkelen van ideeën.

Procesbegeleiding: bij teamsessies en bijeenkomsten



Doelgroep:

Midden- en kleinbedrijf
Grootzakelijk
Particulieren (beperkt)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De Hippe Snip is afgeleid van het vogeltje ‘de watersnip’.

Kleuren: blauw, groen, paars.
Ook een logo die in grijswaarden is omgezet.
Logo met transparante achtergrond.

Online; logo op website, social media.
Offline; Visitekaartje, briefpapier, envelop, with compliment cards.
Beeldmerk los te gebruiken van de naam.

Zonder problemen te drukken door de drukker.
Origineel, krachtig, herkenbaar.
Lettertype dat niet nieuw hoeft te worden aangeschaft.




Social Network