Ontwerp de huisstijl voor een adviesbureau in de automotive en hightech industrie!

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: ucomp
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 16-04-2013 12:59
  • Datum einde : 30-04-2013 12:53
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 21
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een logo en huisstijl voor het adviesbureau van een zeer ervaren professional die door eigen inzet en inzet van zijn netwerk van professionals zijn klanten optimaal bedient: 'de juiste man/vrouw voor de opdracht'. Het logo moet 'hightech, ervaring en samenwerking' uitstralen. Het moet opvallen en communiceerbaar zijn. Het wordt gebruikt op een website die lean van opzet zal zijn.

Bedrijfsomschrijving:

UCOMP staat voor Your Companion - uw metgezel - waarmee we willen aangeven dat wij er zijn om u te helpen bij het realiseren van uw doelen. Vanuit een technische en bedrijfskundige achtergrond bieden wij ondersteuning bij het aanscherpen van uw strategie, bij het vergroten van uw kennis en netwerk en bij de uitvoering van complexe programma’s en projecten die zowel inhoudelijk als procesmatig van karakter kunnen zijn.

UCOMP en haar partners zijn inhoudelijk gespecialiseerd in de automotive en hightech industrie. Ontwikkelen en implementeren van efficiënte organisaties en bedrijfsprocessen doen wij voor alle sectoren van de industrie en daaraan gerelateerde kennisinstellingen en overheden.

visie
Wij zijn ervan overtuigd dat het hebben van het juiste product voor de juiste markt bepalend is voor succes. Westerse bedrijven en organisaties kunnen vanwege hun hoge loonkosten op de wereldmarkt uitsluitend een goede positie handhaven als zij voortdurend blijven innoveren. Dit vereist dat voortdurend nieuwe kennis en ideeën worden ontwikkeld, die vervolgens vloeiend worden omgezet in nieuwe producten en diensten die met succes naar de markt worden gebracht.
Het is onze visie dat dit alleen kan als alles binnen de organisatie klopt: strategie, organisatie en mensen, product, marketing en logistiek. Hiervoor moet de beste expertise en ervaring worden ingezet. UCOMP en haar partners hebben die expertise en kunnen bogen op een ruime ervaring vanuit sleutelposities in het internationale bedrijfsleven.

UCOMP maakt gebruik van een groot netwerk van specialisten en experts. Op die manier kunnen we voor elke opdracht de juiste man of vrouw inzetten en bent u verzekerd van een optimaal resultaat. Wij werken gepassioneerd met kennis van zaken en met oog voor de balans tussen mensen en resultaat.


wat we doen
Vanuit een technische en bedrijfskundige achtergrond bieden wij ondersteuning bij het aanscherpen van uw strategie, bij het vergroten van uw kennis en netwerk en bij de uitvoering van complexe programma’s en projecten die zowel inhoudelijk als procesmatig van karakter kunnen zijn.

UCOMP en haar partners zijn inhoudelijk gespecialiseerd in de automotive en hightech industrie. Onze diensten bestrijken een groot gedeelte van de primaire processen van creatieve maakbedrijven, kennisinstellingen en gerelateerde overheden. U kunt bij ons terecht voor:

Markten en producten
- Strategie ontwikkeling en implementatie
- Business development
- Programma- en Projectontwikkeling
- Programma- en Projectmanagement
- Aansturing van product-creatie processen

Processen en organisatie
- Procesontwikkeling en implementatie
- Training, coaching en klankborden
- Advies en toezicht
- Interim management: Veranderingen, verbeteringen en reorganisaties



Doelgroep:

Wij werken in een B2B omgeving. Wij werken voor:
MKB bedrijven
Grote (internationale) bedrijven
Kennisinstellingen zoals TNO, TU's en Hogescholen
Overheden of agentschappen van de overheid
Regionale ontwikkelingsmaatschappijen zoals BOM, Brainport, LIOF, Oost NV

Kleuren, favoriete logo's, must haves

het ontwerp moet professionaliteit, senioriteit, betrokkenheid en samenwerking uitstralen. Ik heb geen voorkeur voor kleuren maar ze moeten denk ik niet schreeuwend maar eerder wat ingetogen zijn.
Een tagline onder het logo zou kunnen zijn: 'professionals in automotive en hightech'

Social Network