Ontwerp een huisstijl voor Buitenkok.com

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Buitenkok.com
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 350.00
  • Datum start : 02-03-2015 13:27
  • Datum einde : 20-03-2015 13:24
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 57
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor ons nieuwe bedrijf Buitenkok.com willen we graag een logo en visitekaartje. Het logo moet de tekst “buitenkok.com” bevatten en voldoen aan de volgende uitstraling:
Professioneel/ buiten/ koken/trendy/eerlijk/duidelijk/rust/genieten/enthousiast/overtuigd maar tijdloos/ strak/ fris/ smakelijk/ verantwoord.

Het logo moet bruikbaar zijn voor de huisstijl, voor gebruik in een webwinkel en als productnaam.
Graag zien we conform ons bedrijfsconcept ook een voorstel voor een pay off/ ondertitel die aansluit bij het logo en ons bedrijfsconcept. Deze payoff moet modulair zijn en het logo moet zowel met als zonder de pay-off sterk en bruikbaar zijn.

Als laatste zien we graag een combi van tekst met beeld. Bij voorkeur een herkenbaar beeld dat ook los gebruikt kan worden van de tekst (in te zetten als beeldmerk).

We willen het winnende ontwerp graag volledig rechten- en auteursvrij ontvangen als vectorbestand.

Bedrijfsomschrijving:

De buitenkok.com is een bedrijf in oprichting dat zich gaat bezighouden met alle aspecten van het koken in de buitenlucht. Zo zal het bedrijf zich gaan richten op “workshops en cursussen buiten koken”. Van avontuurlijk (op houtvuur) tot haute cuisine. Voor kleine particuliere bijeenkomsten tot bedrijfsuitjes. Daarnaast komt er een webshop met allerlei producten en artikelen rondom buiten koken. Denk aan pannen, gereedschap, maar ook aan kookmeubels en kookgelegenheden. Ook zal de verhuur van buitenkeukens en buitenkook-apparatuur (al dan niet met kok) en uiteindelijk ook de bouw en installatie van vaste buitenkeukens een onderdeel van dit bedrijf worden. De gedachtegang is om mensen te helpen bij het onthaasten en een mogelijkheid te bieden om zich weer te verbinden met de natuur, rust en aan elkaar. We willen dit waar mogelijk doen op een maatschappelijk verantwoorde wijze (duurzaam, bio, etc).

Doelgroep:

Allereerst natuurlijk mensen die van koken houden. De doelgroep is zeer breed en gevarieerd. De leeftijdscategorie is tussen de 30 en 75 jaar. Mensne die graag willen onthaasten en houden van lekker buiten koken en eten en waarde hechten aan het buitenleven in de natuur. Daarnaast kan de doelgroep bestaan uit bedrijven die aansluitend op dit concept een bedrijfsuitje willen organiseren. Ook particulieren die tijdens een feestje op een bijzondere wijze hun diner of lunch willen serveren behoren toot de doelgroep.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Volledig vrij maar aansluitend bij de uitstralingswens. Verder laten we ons graag verrassen. Het doel van inschrijving hier is dat we graag vanuit verschillende invalshoeken het concept benadert zien.

Social Network