Ontwerp een strak, eigentijds, dynamisch, kleurrijk, menselijk, verbindend logo (met bijpassende huisstijl) die uitdrukt wie we zijn en wat we doen - Opstellingeninstituut Midden Nederland

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: sandraschouten
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 06-07-2015 10:11
  • Datum einde : 31-07-2015 10:08
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 70
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Behoefte aan een logo, huisstijl (visitekaartje, briefpapier).

Bedrijfsomschrijving:

Opstellingeninstituut Midden Nederland zet zich in voor persoonlijke groei. We zien het als onze missie om een bijdrage te leveren aan de persoonlijke groei van mensen en daarmee ook de ontwikkeling van organisaties. Dit doen wij middels halve of hele dag sessies. Hierbij spreken we heldere taal, zijn we betrokken en gaan we voor diepgaande en transformerende inzichten.

Het Opstellingeninstituut Midden Nederland heeft een viertal hoofdactiviteiten:
· Het uitvoeren van opstellingen
· Het vergroten van kennis, mede door op te leiden
· Het creëren van ervaringsmomenten in het werken met opstellingen
· Het initiëren van onderzoek in relatie tot opstellingenwerk c.q. systemisch werken

Doelgroep:

Organisaties
Professionals
Particulieren

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Uitvoering: strak, eigentijds, dynamisch, kleurrijk, menselijk, verbindend.

Eventueel met slogan 'Opstellingeninstituut Midden Nederland'
In de praktijk gebruiken we de afkorting OIMN.

Pay-off: Uit liefde voor het werk. Uit liefde voor het leven. Uit liefde voor het vak.

www.opstellingeninstituut.nl

Social Network