Ontwerp een strak logo met bijbehorende huisstijl voor een nieuwe BBQ keten!

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: florisfeenstra1305
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 26-02-2015 17:16
  • Datum einde : 19-03-2015 17:10
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 19
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:



Voor braai zijn we op zoek naar een strak (eenvoudig) logo. Strakke lijnen en niet teveel verschillende kleuren gebruiken. Logo mag rustig zijn, niet te veel toeters en bellen.

- Het logo moet herkenbaar zijn en goed leesbaar.
- Graag een logo maken, met en zonder gebruik van "braai".
- Het logo / de huisstijl moet geassocieerd worden met authenticiteit, ambacht en kwaliteit.
- Moet ook in alleen zwart te printen zijn op papieren tasjes en disposables etc (deze zijn vaak van lichtbruin papier).
- Zelf heb ik zitten denken aan de omtrek van een broodplank, als symbool van het restaurant, wellicht een idee..

Bedrijfsomschrijving:

In de loop van dit jaar starten we een "take away" restaurant, genaamd braai.
Een braai is een ander woord voor BBQ, en vooral bekend in Zuid Afrika. Bij braai hebben we een hele kleine kaart, maar de gerechten die we verkopen zijn van topkwaliteit en alles uit eigen keuken. Braai geeft om kwaliteit van de gerechten, maar ook om het welzijn van de dieren.

Op de kaart staan spareribs, zelfgemaakte worsten en gerookt buikspek, voornamelijk vlees dus. Alles wordt geserveerd op een houten plank, inclusief aardappel en salade. De prijzen voor een "menu" liggen onder de € 10,-

Braai is een kleine zaak van zo'n 70m2. Men kan er snel komen eten of je kunt de gerechten afhalen. Braai staat voor snelheid, kwaliteit en betaalbaar. De aankleding van de zaak is "rauw", veel gebruikte materialen en het gevoel geven dat je buiten bent, zoals een park of stadstuin.

Doelgroep:

- Personen tussen de 16 en 40.
- Mensen met een drukke agenda, op zoek naar goede maar snelle maaltijd.
- Studenten.
- Vriendengroepen, die samen op stap gaan.
- Eenpersoonshuishoudens.
- Vlees en BBQ liefhebbers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Niet te veel kleuren door elkaar heen gebruiken.
Ik ben voorstander van eenvoud, niet te veel poespas. (zie bijlage)
Logo moet wel duidelijke associatie hebben met braai, of de gerechten die we verkopen.
Zelf hou ik erg van zwart/wit.

Social Network