Zakelijk doch fris logo + huisstijl voor telemarketingbureau, B-2-B. O.N.S. Succes

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Bas Noordman
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 31-10-2011 15:10
  • Datum einde : 15-11-2011 15:24
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 16
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zoeken een logo + huisstijl met een frisse doch zakelijke uitstraling. Het geheel moet toepasbaar zijn voor o.a. briefpapier visitekaartjes en uiteindelijk de website.

Bedrijfsomschrijving:

Op Naar Sales Succes richt zich op het telefonisch maken van B-2-B afspraken. Door deze afspraken kunnen onze klanten in de gelegenheid komen om hun product te tonen. Daarnaast ondersteunen en adviseren wij in het gehele verkoopproces van onze klanten.

Doelgroep:

Tot onze doelgroep behoren MKB of grote IT/Finance/Ecommerce clubs.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Wat betreft de kleuren keuze laten wij dit vooral over aan de grafische creatievelingen zelf, waarbij de kleuren roze/paars in ieder geval wel uitgesloten kunnen worden. Groen vinden we een frisse uitstraling hebben, maar is geen vereiste voor het logo en/of de huisstijl. Verder is het belangrijk dat geheel schaalbaar blijft ivm de toepasbaarheid voor visitekaartjes briefpapier etc.

Social Network