een pakkende naam voor een verloskundig centrum, waarin naast de zorg voor gezonde zwangeren en partner meer wordt aangeboden

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: marianne
  • Categorie: Bedrijfsnaam & logo
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 07-12-2010 22:50
  • Datum einde : 21-12-2010 22:50
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 47
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

een pakkende naam die de lading dekt.
liefst een korte naam, die zowel (daad) kracht, vitaliteit, warmte en vertrouwen uitstraalt.
geen combi van diverse talen, mogelijk in het nederlands.



Bedrijfsomschrijving:

Wij zijn een centrum waarin 6 verloskundigen werkzaam zijn. We begeleiden gezonde zwangeren en hun partner in de zwangerschap, bij de bevalling en in de kraamtijd. De cliënte en partner staat centraal door een persoonlijke begeleiding.
Daarnaast kunnen zwangeren een afspraak maken voor diverse soorten medische echo’s, de reguliere echo’s maar ook de zogenaamde screeningsecho’s(gespecialiseerde echo’s).
We bieden zwangeren “versies”aan, d.w.z. als de baby verkeerd om ligt wordt door een speciaal opgeleide verloskundige getracht de baby te keren.
Wij bieden alternatieve zorg zoals acupunctuur door een van onze verloskundige met opleiding voor acupunctuur. Ook wordt er ondersteuning gegeven met homeopathie.
In ons centrum wordt ook borstvoedingscursussen gegeven. Ook andere vormen van voorlichting wordt geboden. Bij ons kun je terecht voor een afspraak als je kinderwens hebt. We doen mee aan wetenschappelijk onderzoek.
We zijn graag up to date en staan midden in onze cliëntenpopulatie, we komen zelfs naar de cliënt toe met spreekuur op locatie. We zijn alle dagen bereikbaar, bieden 24/7 zorg. We doen zowel thuis- als poliklinische bevallingen

Doelgroep:

Onze doelgroep zijn vrouwen en hun partners met kinderwens of die al zwanger zijn. Vrouwen tussen de 15 en 45 jaar. Laag en hoog opgeleid. We zijn niet te soft, mannen moeten zich ook welkom voelen in onze praktijk, maar staan zeker open voor andere suggesties. In onze doelgroep is het percentage allochtonen ongeveer 10-15 . Een deel van de mensen is antroposofisch ingesteld, de meerderheid is nuchter en zonder poespas.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

we hebben een logo van onze praktijk, maar omdat we nu een doorstart en uitbreiding zoeken, mag er ook een nieuwe logo bij. de kleur van de logo was oranje-blauw, mag weer terugkomen, is niet perse een must..
we laten ons verrassen.

Social Network